باوفا: کشتی گیران تیم ملی جوانان هنوز به کیفیت مدنظر نرسیده اند

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به آماده سازی تیم برای مسابقات آسیایی و جهانی، گفت: هنوز کشتی گیران مدنظر به آن کیفیت مدنظر نرسیده اند و کار سخت است.

باوفا: کشتی گیران تیم ملی جوانان هنوز به کیفیت مدنظر نرسیده اند

حمید با وفا در حاشیه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز اظهار کرد: این مسابقات برای تیم ملی جوانان یک میدان بسیار خوب داخلی بود که می تواند به فرایند رو به رشد تیم ملی جوانان در آینده بسیار یاری کند.

به گزارش خبرنگاران. وی ادامه داد: تیم ملی جوانان برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می گردد که یکی از مراحل آماده سازی تیم حضور در رقابت های جام تختی بود. هفته گذشته نیز یک تیم چهار پنج نفره در مسابقات بین المللی بلغارستان شرکت کرد و اکنون نیز بازیکنان مدنظر در اهواز محک می خورند و سپس تیم وارد اردوی تیم ملی می گردد. ضمن این که در دو تورنمنت نیژگز شرکت می کنیم و در نهایت اعضای تیم ملی برای رقابت های آسیایی و جهانی بسته می شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درباره آمادگی کشتی گیران نیز گفت: هنوز کشتی گیران مدنظر به آن کیفیت مدنظر نرسیده اند و کار سخت است و باید به کشتی گیران زمان و میدان دهیم و اگر نگاه ما به تیم جوانان ایران به تیم قهرمان جهان است، باید بگویم با آن عنوان فاصله داریم اما قطعاً با یاری دوستان و فدراسیون ان شاالله تا مسابقات جهانی به کیفیت مد نظر می رسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 885

به "باوفا: کشتی گیران تیم ملی جوانان هنوز به کیفیت مدنظر نرسیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باوفا: کشتی گیران تیم ملی جوانان هنوز به کیفیت مدنظر نرسیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید