استقلال شاه نو پیدا کرد: شاه پینتو

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران؛ برخی تماشاگران استقلال به شوخی ساپینتو را شاه پینتو صدا می کنند. به این ترتیب این مربی پرتغالی با لقبی تازه در فوتبال ایران معروف شده است. آن هم در باشگاهی که یک شاه قبلا روی نیمکتش داشته: شاه فرهاد!

استقلال شاه نو پیدا کرد: شاه پینتو

به گزارش خبرنگاران، القاب در فوتبال ایران یک شبه ایجاد نمی شوند. شما حتما باید چیزی در چنته داشته باشید تا در دل هواداران جای بگیرید و با لقب تان از روی سکوها خوانده شوید. حالا این اتفاق برای ریکاردو ساپینتو افتاده است. مردی که هنوز یک فصل هم در استقلال سرمربی نیست و حتی با این تیم صدرنشین لیگ هم نشده اما حالا در میان هواداران به لقبی خوانده می شود که یکی از محبوب ترین استقلالی ها را به ان نام می خواندند.

استقلال ساپینتو البته استقلال امیدواری است ولی استقلال درخشانی نیست که بگوییم نتایجش هواداران را به وجد آورده. به ویژه اینکه او بعد از یک فصل بی شکست روی نیمکت تیم نشست و چند شسکت بزرگ را هم تجربه کرد. آنها در رده دوم جدول منتظر لغزش سپاهان هستند تا به صدر برسند. اما این آرزو در هاله ای از ابهام واقع شده است. برای همین شاید این سوال به وجود بیایید که چه چیزی ساپینتو را در میان استقلالی ها محبوب کرده است؟

شاید بتوان مهم ترین دلیل این محبوبیت را رگ گردن ساپینتو دانست که برای استقلال باد می کند. در روزهایی که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که همه پیشکسوت این باشگاه هستند استقلال را تنها گذاشته اند این مرد پرتغالی است که با تمام وجود برای این باشگاه می جنگد. او حقوقی نگرفته و می تواند استقلال را ترک کند و مسیر استراماچونی را در پیش بگیرد. آن هم در باشگاهی که معلوم نیست چه کسی در آن مقام مسئول است. در وضعیتی که آنها لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده اند و خطرات جدی تری هم پیش روی شان است. در چنین وضعیتی این ساپینتو است که به استقلالی ها امید می دهد و آنها را با انگیزه نگه می دارد. با این توصیف این سطح از محبوبیت چندان هم دور از انتظار نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 13 فروردین 1402 بروزرسانی: 13 فروردین 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1057

به "استقلال شاه نو پیدا کرد: شاه پینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال شاه نو پیدا کرد: شاه پینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید