ایلان ماسک شایعه اخراج 75 درصد از کارکنان توییتر را رد کرد!

به گزارش وبلاگ راضانی، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به کارمندان توییتر گفته در صورتی که مالک این شبکه اجتماعی محبوب گردد، 75 درصد از کارکنان این شرکت را اخراج نخواهد کرد.

ایلان ماسک شایعه اخراج 75 درصد از کارکنان توییتر را رد کرد!

پیش تر بسیاری از رسانه های خبری و خبرگزاری ها گزارش دادند در صورتی که ایلان ماسک مالک توییتر گردد، احتمالا سه چهارم نیروی کار این شرکت (حدود 5600 کارمند) را اخراج خواهد نمود. به گزارش وب سایت TechCrunch، ماسک که اواخر روز چهارشنبه در اقدامی عجیب با یک سینک دستشویی از دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو بازدید کرد، شایعه اخراج 75 درصد از کارکنان توییتر را رد کرد.

ثروتمندترین فرد دنیا چند روز پیش در توییت های خود به طور اتفاقی به اخراج کارکنان توییتر اشاره نمود؛ بدون تعداد آن ها را بیان کند. کارمندان توییتر همچنان نگران اخراج خود پس از تصاحب شرکت به وسیله ماسک هستند. توییتر در 24 کشور دنیا 7500 کارمند دارد. اگرچه ماسک این موضوع را رد نموده، اما انتظار می رود پس از تصاحب این شبکه اجتماعی تغییراتی را در آن اعمال کند که یکی از آن ها کاهش تعداد کارکنان این شرکت است.

بر اساس گزارش ها، ایلان ماسک میخواهد تا خاتمه سال 2023 حقوق و دستمزد این شرکت را حدود 800 میلیون دلار کاهش دهد، رقمی که معادل کاهش حدود 25 درصد نیروی کار این شرکت است. انتظار می رود معامله 44 میلیارد دلاری این میلیاردر برای خرید شبکه اجتماعی توییتر، پس از حدس های چندین ماهه بالاخره فردا (6 آبان) به امضای او برسد. باید دید فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: businessinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 989

به "ایلان ماسک شایعه اخراج 75 درصد از کارکنان توییتر را رد کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک شایعه اخراج 75 درصد از کارکنان توییتر را رد کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید