انجمن شرکت های هواپیمایی: مردم فعلا بلیت ترکیه نخرند

به گزارش وبلاگ راضانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: هرچند ترکیه اعلام نموده است که از اول سپتامبر یعنی یازدهم شهریور، پرواز های ایران را از سرمی گیرد، اما احتمال لغو پرواز ها در این تاریخ وجود دارد؛ بنابراین مردم احتیاط نمایند و فعلا بلیت نخرند چراکه اگر پرواز ها کنسل گردد بازپس گیری پول از ایرلاین خارجی دردسر هایی برای افراد خواهد داشت.

انجمن شرکت های هواپیمایی: مردم فعلا بلیت ترکیه نخرند

به گزارش ایلنا، مقصود اسعدی سامانی درباره برقراری پرواز بین ایران و عراق گفت: تا این لحظه قرار نیست هیچ پروازی در ایام دهه اول محرم، عاشورا و تاسوعا به عراق داشته باشیم و عراق هم اعلام نموده است که خارجی ها را برای حضور در مراسم عزاداری امام حسین (ع) نمی پذیرد.

وی ادامه داد: البته قرار بر این است که از دوم شهریور، 2 الی 3 پرواز در هفته به بصره پرواز داشته باشیم، اما دولت عراق هنوز برای بغداد و نجف اجازه پرواز نداده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره احتمال برقراری پرواز ها برای شرکت در مراسم اربعین گفت: هنوز درباره برقراری پرواز ها بین دو کشور برای ایام اربعین مذاکره ای نشده است و تصمیمی در این باره نگرفته ایم.

اسعدی سامانی درباره بلیت 30 میلیون تومانی ترکیه گفت: گویا این قیمت برای ایرلاین های خارجی با انجام پرواز کانکشن است.

وی با تاکید بر اینکه احتمال تغییر تاریخ پرواز های ترکیش ایرلاین به ایران وجود دارد، ادامه داد: هر چند ترکیه اعلام نموده است که از اول سپتامبر یعنی یازدهم شهریور، پرواز های ایران را از سرمی گیرد، اما احتمال لغو پرواز ها در این تاریخ وجود دارد؛ بنابراین مردم احتیاط نمایند و فعلا بلیت نخرند چراکه اگر پرواز ها کنسل گردد بازپس گیری پول از ایرلاین خارجی دردسر هایی برای افراد خواهد داشت.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اضافه کرد: تا به این لحظه شرکت های هواپیمایی داخلی درخواست هایی برای انجام پرواز به ترکیه داده اند و ارایه مجوز به ایرلاین های داخلی منوط بر موافقت ترکیه برای از سرگیری پرواز ها است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 17

به "انجمن شرکت های هواپیمایی: مردم فعلا بلیت ترکیه نخرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن شرکت های هواپیمایی: مردم فعلا بلیت ترکیه نخرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید