سال جاری 13 واحد در سیستان و بلوچستان به چرخه فراوری بازگشتند

به گزارش وبلاگ راضانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سالجاری تا سرانجام آبانماه، 13 واحد فراوریی در استان با ایجاد اشتغال 133 نفر به چرخه فراوری بازگشتند.

سال جاری 13 واحد در سیستان و بلوچستان به چرخه فراوری بازگشتند

علیرضا راشکی گفت: این تعداد واحد فراوریی با اعتباری بالغ بر 422 میلیارد و 508 میلیون ریال به چرخه فراوری بازگشتند.

وی گفت: در یکسال گذشته 30 واحد فراوریی غیرفعال در زمینه غذایی، کانی غیرفلزی و سلولزی با اشتغال 503 نفر و سرمایه گذاری 564 میلیارد ریال در استان به چرخه فراوری بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از خوشه سرانجام یافته شیلات چابهار و کنارک و فرش دستباف سیستان و خوشه در حال پیاده سازی بسته بندی خرمای سراوان و میوه های گرمسیری چابهار و کنارک برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی و برگزاری دوره های آموزشی و تور های صنعتی حمایت می گردد.

وی اعلام کرد: عارضه یابی واحد های عضو خوشه کسب وکار بسته بندی خرمای سراوان، برندسازی با نام های بومی منطقه مانند بیرک جهت واحد های عضو خوشه کسب وکار بسته بندی خرمای سراوان، حمایت از حضور در نمایشگاه خرمای ارگانیک دبی و سیال ابوظبی و اکسپوی 2020 دبی واحد های عضو خوشه کسب و کار بسته بندی خرمای سراوان و یاری به راه اندازی رشته دانشگاهی فراوری و فرآوری خرما در مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری سیب و سوران از دیگر اقداماتی است که همه برای اولین بار به وسیله شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شده است.

راشکی گفت: هم اینک 30 شهرک و نواحی صنعتی استان در زمینی به مساحت چهار هزار و 526 هکتار راه اندازی شده و تعداد واحد های به بهره برداری رسیده به هزار و 400 واحد می رسد.

وی اضافه کرد: این تعداد واحد بهره برداری شده برای 14 هزارو 427 نفر اشتغال ایجاد نموده است.

مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بعلاوه 211 فقره قرارداد در یکسال گذشته منعقد شده است.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 999

به "سال جاری 13 واحد در سیستان و بلوچستان به چرخه فراوری بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری 13 واحد در سیستان و بلوچستان به چرخه فراوری بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید