اعلام نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد.

اعلام نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پیرو دستورالعمل های ابلاغی، نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی در حوزه علوم پزشکی تا تاریخ 31 فروردین امسال اعام شد.

بر این اساس، کلیه کلاس های برخط و مجازی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه در روزها و ساعت های مقرر شده برقرار است و برگزاری کلیه کلاس های تئوری و عملی گروه علوم پزشکی مقاطع غیر بالینی به صورت حضوری ممنوع است.

همچنین، کلیه کارآموزی های دانشجویان دانشگاه آزاد در مدت یادشده تعطیل می گردد و کارورزان مطابق قبل و برابر دستورالعمل یاد شده فوق در شیفت های کشیک و پست کشیک ضروری است حضور داشته باشند.

بر این اساس، کلیه راندهای آموزشی، گزارش های صبحگاهی، ژورنال کلاب و سایر فعالیت های آموزشی باید به صورت مجازی برگزار گردد.

بنابر اعلام دانشگاه آزاد و با توجه به اینکه مراکز درمانی در مشاغل گروه اول بوده و دایر است، لذا کارکنان شاغل در این واحدها از شمول بخشنامه های صادره در مورد دورکاری مستثنی بوده و تابع ضوابط و مقررات مربوط به مراکز درمانی به فعالیت خود ادامه می دهند و کارکنان پشتیبان درمان در واحدهای درمانی نیز به فعالیت خود ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 415

به "اعلام نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه فعالیت مراکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید