اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردوی تدارکاتی ترکیه

به گزارش وبلاگ راضانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از اعزام این تیم به اردوی تدارکاتی ترکیه برای آماده سازی بهتر بازیکنان اعزامی به پارالمپیک توکیو در اواخر تیر اطلاع داد.

اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردوی تدارکاتی ترکیه

عباس آقا کوچکی در گفت و گو با خبرنگاران، در ارزیابی از شرایط تیم اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو 7 مرحله اردوی تدارکاتی پیش بینی شده که چهارمین اردوی آماده سازی از 25 خرداد با حضور 15 نفر (13 نفر بازیکن داخلی و 2 لژیونر) شروع شده و تا 6 تیر در اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: قرار بود در اردوی چهارم 3 بازیکن لژیونر به ترکیب تیم اضافه شوند که متاسفانه یکی از لژیونرها به علت مبتلا به ویروس کرونا، از اردوی بعدی تیم را همراهی خواهد نمود.

آقاکوچکی با بیان این که 12 بازیکن اعزامی به توکیو در خاتمه اردوی چهارم نهایی خواهد شد، اظهار داشت: پس از خاتمه اردوی چهارم با نظر کادر فنی و تایید کمیته ملی پارالمپیک 12 بازیکن اصلی که 5 نفر آن را لژیونرها تشکیل می دهند، تعیین خواهد شد.

وی بعلاوه از اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردوی تدارکاتی ترکیه در اواخر تیر اطلاع داد و اضافه نمود: پنجمین اردوی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعزامی به توکیو از 20 تیر به مدت 5 روز در قم برگزار می گردد و سپس بسکتبالیست ها برای برپایی اردوی مشترک و انجام چند ملاقات تدارکاتی 26 تیر راهی ترکیه خواهند شد که این اردو تا 31 تیر ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان پیرامون این پرسش که چقدر به اهداف پیش بینی شده در جریان برگزاری 4 مرحله اردوی آمادگی دست یافتید؟ اضافه نمود: شرایط بازیکنان رو به رشد است و ما در هر مرحله به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کردیم، البته در اردوی چهارم برنامه ریزی برای تقویت کارهای تکنیکی و تاکتیکی تیم بود که با ابتلا یکی از بازیکنان لژیونر به کرونا این شرایط فراهم نشد.

وی اضافه نمود: بازیکنان در حال حاضر از نظر روحی و روانی و آمادگی بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، سعی داریم در اردوی تدارکاتی ترکیه با آنالیز نقاط ضعف بازیکنان و تقویت این نقاط در طی دو مرحله اردوی خاتمهی، تیم آماده و منسجمی را راهی توکیو کنیم. به هر صورت زنگ سرگرمی سایر تیم ها در پارالمپیک نخواهیم بود و کوشش بر این است که در صورت امکان روی سکو هم قرار بگیریم.

وی در خاتمه زمان اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازیهای پارالمپیک توکیو را 27 مرداد اسم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 554

به "اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردوی تدارکاتی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردوی تدارکاتی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید