بازتاب درخشش محمدیان در جام یاشاردوغو ترکیه

به گزارش وبلاگ راضانی، کسب مدال طلای وزن 97 کیلوگرم به وسیله محمدحسین محمدیان در رقابتهای بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه بازتاب جالب توجهی در سایت اتحادیه جهانی کشتی داشت.

بازتاب درخشش محمدیان در جام یاشاردوغو ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیکار های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو از روز گذشته با مصاف مدعیان اوزان 97 و 125 کیلوگرم در شهر استانبول شروع شد که در انتها محمد حسین محمدیان از کشورمان مدال طلای وزن 97 کیلوگرم را از آن خود کرد.

بر این اساس سایت اتحادیه دنیای کشتی هم در گزارش پیرامون اتفاقات روز نخست این تورنمنت بین المللی، درخشش محمد حسین محمدیان را ستود.

در گزارش سایت اتحادیه دنیای آمده است: دو مدال طلای کشتی آزاد مردان روز شنبه به نفرات برتر رسید که محمدحسین محمدیان از ایران، ورزشکار المپیکی ایران در توکیو و دارنده دو مدال طلای مسابقات رنکینگ دار توانست برای نخستین بار بعد از شکست در المپیک توکیو با موفقیت به میدان بازگردد.

این گزارش به تشریح فنی ملاقات فینال وزن 97 کیلوگرم بین محمدحسن محمدیان و جبرائیل اف روس هم پرداخت و عملکرد نماینده ایران را قابل توجه خواند و او را لایق کسب سومین مدال طلای خود در مسابقات رنکینگ دار دانست.

محمدحسین محمدیان روز گذشته در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر ماگومدرسول رحیم اف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 16 بر 4 از سد مامد ابراگیم اف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مصطفی سسیز از ترکیه را از پیش رو برداشت. محمدیان در ملاقات فینال هم در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 از سد علیخان جبرائیل اف دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان اروپا از روسیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 919

به "بازتاب درخشش محمدیان در جام یاشاردوغو ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب درخشش محمدیان در جام یاشاردوغو ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید