اردوی شمشیربازان طبق برنامه مصوبِ قبل از المپیک پیش می رود

به گزارش وبلاگ راضانی، امین قربانی که دو هفته پیش با حکم رئیس فدراسیون شمشیربازی به صورت رسمی به اسم سرمربی نو تیم ملی اسلحه سابر معرفی گردید در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص زمان شروع دور نو تمرینات این تیم و برنامه های مورد نظرش شرح داد.

اردوی شمشیربازان طبق برنامه مصوبِ قبل از المپیک پیش می رود

قربانی گفت: در خصوص زمان رویداد مصوب در تقویم فدراسیون جهانی امکان تغییر و جابه جایی وجود دارد به همین علت اینکه دقیقا چه زمانی اولین اعزام تیم ایران انجام گردد، تعیین نیست. با این حال طبق برنامه ریزی صورت گرفته از نیمه دوم آذرماه تمرینات تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از سر گرفته می گردد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که به جای پیمان فخری عهده دار راهنمایی این تیم شده است در خصوص برنامه های مورد نظر برای دور تازه تمرینات اعلام نمود: تمرینات و اردوها طبق برنامه هایی که پیش از این تهیه و مکتوب نموده بودیم، پیش خواهد رفت. این برنامه ها مربوط به پیش از المپیک می گردد. آن موقع و در جریان آماده سازی ملی پوشان برای بازی های توکیو تعیین نموده بودیم که روال تمرینی بعد از المپیک و تا سال 2022 چگونه باید پیش برود.

قربانی تاکید نمود: در واقع برنامه ای که از این پس تمرینات تیم اسلحه سابر بر مبنای آن پیش خواهد رفت در راستای برنامه هایی است که زمان حضور پیمان فخری نهایی شده بود. برای تهیه این برنامه از من که مربی کادر فنی بودم هم مشورت های لازم گرفته شده بود و به همین علت در جریان همه آنها هستم. نیازی به تغییر در آنها نمی بینم چراکه کامل هستند.

وی با بیان اینکه ملی پوشان اسلحه سابر این روزها به صورت انفرادی پیگر تمرینات شان هستند، توضیح داد: طبق برنامه ای که مبنای کارمان است قرار بود بعد از المپیک ملی پوشان دو ماه استراحت داشته باشند و بعد از آن وارد اردو شوند. در واقع دوری امروز آنها از اردو و تمرین تیمی هم در راستای همان برنامه است.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با بیان اینکه 18 سال شاگرد پیمان فخری بود، اعلام نمود: اولین مدال آسیایی را کنار فخری و زمانی که در تیم جوانان بودم، به دست آوردم. طی چهار پنج سال گذشته هم به اسم مربی در کنارش بودم. بنابراین به طور کامل به خلق و خو و شیوه کار یکدیگر آشنا هستیم. پس با اعتماد و اعتقاد کامل اردو ها را در راستای برنامه های از پیش تنظیم شده، ادامه خواهیم داد.

قربانی که این روزها به اسم مدیر فنی تیم های اسلحه سابر درکنار تیم بانوان این اسلحه است، گفت: در خصوص تیم دختران هدف حضور در بازی های آسیایی سال آینده است. مبنای کار هم این است که به گونه ای تمرینات و اردوها پیگیری گردد که ملی پوشان این تیم در چین بتوانند نتیجه خوبی بگیرند. به همین علت اردوی آنها را زودتر شروع کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 648

به "اردوی شمشیربازان طبق برنامه مصوبِ قبل از المپیک پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی شمشیربازان طبق برنامه مصوبِ قبل از المپیک پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید