اسلامی: توسعه فرودگاه و بندر لنگه در دستور کار واقع شده است خبرنگاران

به گزارش وبلاگ راضانی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا خاتمه دولت طول بزرگراه ها به 20 هزار کیلومتر می رسد، بر توسعه فرودگاه و بندر لنگه تاکید نمود.

اسلامی: توسعه فرودگاه و بندر لنگه در دستور کار واقع شده است خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز 14 اسفند در مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در استان هرمزگان و در شهرستان بندر لنگه، ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولان ملی و استانی در انجام پروژه های عمرانی استان، گفت: ساختن راه مانند گره گشایی از کار یک بنده خدا بوده و در زمره باقیات و صالحات اینکار صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اهتمام ویژه ای در دولت بوده و هست و از تلاش و تلاش مستمری که جامعه خدوم وزارت راه و شهرسازی که شامل مشاور و پیمانکاران و تهیه کنندگان مصالح و لوازم می گردد امروز کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است. پروژه ها در تمامی کارگاه ها فعال هستند و خروجی آن نیز به شکل ملموس توسط مردم دریافت شده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به اینکه در بندرلنگه 50 کیلومتر راه افتتاح می گردد، اضافه نمود: تا انتها دولت و حداکثر تا انتها سال آینده طول بزرگراه های کشور را به 20 هزار کیلومتر می رسانیم. ابتدای دولت طول بزرگراه ها 12500 کیلومتر بود که این رشد قابل ملاحظه با کار و تلاش حاصل شده است. سهم بزرگی در مناطقی است که کمتر توسعه یافته بودند از جمله نوار ساحلی مکران است که از این 1850 کیلومتر هیچ بخشی نیست که بلاتکلیف باشدکه یا در دست ساخت است یا در حال بهره برداری است.

اسلامی شرح داد: توسعه بندر لنگه دردستور کار است. رشد عملکرد بندر لنگه قابل قبول بوده و تاکید نموده ایم که هم فرودگاه و هم بندرلنگه بخشی از عملیات تجاری تاریخی کشور است که حتما باید به آن صندلی برسد.

به گفته وی، بخشی از دستاورد های رشد فرودگاه و بندر لنگه به خود مردم مربوط می گردد که کسب و کار و تجارت و رفت و آمد را گسترش دهند تا سرویس هوایی برقرار گردد. در مورد بندر نیز طرح جامع همه بنادر تهیه شده که از جمله آن بندر لنگه است. عملکرد بندر از 2 میلیون تن عبور نموده است و با توجه به شرایط کرونا و رشد 7 درصدی عملکرد نسبت به سال گذشته این عملکرد قابل قبول است.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بندر لنگه استعداد توسعه را دارد و باید دراین خصوص گام برداشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 353

به "اسلامی: توسعه فرودگاه و بندر لنگه در دستور کار واقع شده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: توسعه فرودگاه و بندر لنگه در دستور کار واقع شده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید