احداث فاز اول ساختمان تازه موزه ملی علوم و فناوری ایران کلید خورد

به گزارش وبلاگ راضانی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، احداث فاز اول ساختمان تازه موزه ملی علوم و فناوری ایران کلید خورد.

احداث فاز اول ساختمان تازه موزه ملی علوم و فناوری ایران کلید خورد

احداث فاز اول ساختمان نو موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد با برگزاری مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت و با عضویت نماینده حراست وزارت علوم در کمیسیون معاملات موزه و معاون کل اداره طرح های عمرانی وزارت علوم در کمیته فنی و بازرگانی، برگزار و شرکت مهندسی تکناب بعنوان شرکت برگزیده انتخاب شد.

دکتر سیف الله جلیلی، رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران بعد از امضای قرارداد بین موزه ملی علوم و فناوری ایران و این شرکت، آغاز کار اجرایی ساخت ساختمان نو موزه را از ابتدای آذر 1400 به مهندس افشین حسینی، مدیر عامل این شرکت ابلاغ کرد.

بنای ساختمان فاخر موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد در حدود سه هکتار است و با تکمیل این پروژه گامی بزرگ در احداث موزه ای در شأن تاریخ و تمدن پرافتخار ملت بزرگ ایران و معرفی سهم انکارناپذیری که پیشینیان فرهیخته ما در پیشرفت علم و فناوری در دنیا داشته اند، برداشته می گردد.

این شرکت مهندسی دارای رتبه یک ابنیه و تأسیسات است و از سوابق اجرایی این شرکت میتوان به ساخت سالن همایش های برج میلاد، ساختمان نو بورس اوراق بهادار و... اشاره نمود.

بعلاوه پیش از این، شرکتی دیگر با سوابق طراحی و نظارت بر ساختمان نو مجلس شورای اسلامی، باغ کتاب تهران، چندین ایستگاه مترو، مرکز علوم و ستاره شناسی، پلانتاریوم، مجتمع تحقیقات صنعتی ایران، موزه هنرهای معاصر بجنورد، منطقه گردشگری تنگه واشی، کتابخانه و موزه مجلس شورای اسلامی و... در سال 1399 طی فرآیند برگزاری مناقصه به عنوان شرکت طراح پروژه و ناظر بر اجرا انتخاب شده بود.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 742

به "احداث فاز اول ساختمان تازه موزه ملی علوم و فناوری ایران کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث فاز اول ساختمان تازه موزه ملی علوم و فناوری ایران کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید