95 درصد مراحل توسعه فاینال فانتزی 16 به خاتمه رسیده است؛ تاریخ انتشار به زودی اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ راضانی، در مصاحبه جدیدی که هیروشی تاکای (Hiroshi Takai)، کارگردان بازی فاینال فانتزی 16 (Final Fantasy XVI)، با مجله ژاپنی فامیتسو انجام داده است، تاکای اعلام نموده که 95 درصد مراحل توسعه بازی فاینال فانتزی 16 به اتمام رسیده است.

95 درصد مراحل توسعه فاینال فانتزی 16 به خاتمه رسیده است؛ تاریخ انتشار به زودی اعلام می گردد

او در جریان این مصاحبه اظهار داشت: در حال حاضر، ما روز به روز در حال اجرا بازی هستیم، وصله های ناهموار را رفع می کنیم و برخی از مسائل عملکردی و رندرینگ را رفع می کنیم. بعد از آن، نوبت به رفع باگ ها می رسد.

در حال حاضر اعلام شده است که بازی فاینال فانتزی 16 در تابستان 2023 عرضه خواهد شد. در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تاریخ دقیق انتشار بازی اعلام خواهد شد، نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه کننده این اثر، اذعان داشت که اسکوئر انیکس به زودی این اطلاعات را به اشتراک خواهد گذاشت.

او در صحبت های خود اظهار داشت: ما در حال برنامه ریزی برای ارائه اطلاعات بیشتر تا قبل از خاتمه سال هستیم؛ بنابراین فکر می کنم در آن موقع بتوانیم تاریخ انتشار را به شما بگوییم. به هر حال، تاریخ انتشار بازی پس از تابستان 2023 نخواهد بود، پس نگران نباشید.

یوشیدا در گفت وگو با وب سایت 4Gamer.net جزئیات دقیق تری را از این موضوع اظهار داشت. طبق گفته او، آن ها تا خاتمه سال 2022 تریلر دیگری را منتشر خواهند کرد و در آنجا باید بتوانند تاریخ دقیق عرضه بازی را با هواداران به اشتراک بگذارند.

با این حال، در ادامه مصاحبه او با فامیتسو، یوشیدا گفت: از آنجایی که در این چند سال اخیر به محیط توسعه بازی های آنلاین بسیار عادت نموده ام، در اینجا از اینکه چقدر سریع باید مراحل توسعه بازی را به خاتمه می رساندیم، کمی تعجب کردم. اگر فراوری دیسک های فیزیکی را در نظر بگیرید، حمل ونقل آن ها به سرتاسر دنیا … و مواردی از این قبیل همه این ها پس از خاتمه مراحل توسعه بازی چند ماه طول می کشد؛ بنابراین وقتی می گوییم که 95 درصد از مراحل توسعه بازی کامل شده است، برخی ممکن است بگویند، خب پس آن را فوراً عرضه کنید، اما این واقعیت شرایط است …

یوشیدا بعلاوه در جریان مصاحبه ای با سایت Dengeki به این نکته اشاره نمود که انتشار دمویی برای این بازی برنامه ریزی شده است. اگر توجه نموده باشید، اسکوئر انیکس برای بسیاری از بازی های اخیر خود از جمله برخی از بازی های فاینال فانتزی نسخه هایی دمویی را تدارک دیده است تا بازیکنان قبل از خرید بازی اصلی بتوانند بخش کوتاهی از اثر را تجربه نموده و با آن بیشتر آشنا شوند.

بازی فاینال فانتزی 16 در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 993

به "95 درصد مراحل توسعه فاینال فانتزی 16 به خاتمه رسیده است؛ تاریخ انتشار به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد مراحل توسعه فاینال فانتزی 16 به خاتمه رسیده است؛ تاریخ انتشار به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید