گلکسی S 23؛ پرچمداری که توانست پرفروش ترین گردد!

به گزارش وبلاگ راضانی، در اروپا، گلکسی S 23 یک ونیم برابر بیشتر از سری گلکسی S 22 فروش داشته و نکته جالب اینکه قیمت سری S 23 به طور قابل توجهی از نسل قبلی خود بیشتر است.

گلکسی S 23؛ پرچمداری که توانست پرفروش ترین گردد!

طبق این گزارش، گلکسی S 23 سامسونگ آغاز بسیار خوبی داشته و آمار فروش آن اکنون از نسل قبل، یعنی S 22 بیشتر است.

فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه آخر سال 2022 به شدت کاهش یافت و سامسونگ ضربه بزرگی دید؛ زیرا در سال گذشته 16 درصد گوشی کمتری نسبت به سال 2021 به فروش رساند. بااین حال، سری گلکسی S 23 آغاز بسیار خوبی داشته و آمار فروش آن اکنون از نسل قبل، یعنی S 22 بیشتر است. بعلاوه با وجود گران تربودن، گلکسی S 23 اولترا محبوب ترین گوشی بین پرچمداران تازه سامسونگ است.

براساس گزارش های منتشرشده، فروش گلکسی S 23 در برزیل، مکزیک و سایر کشور های آمریکای لاتین، 1.7 برابر بیشتر از مدل قبلی بوده. بعلاوه باید توجه کرد که این گوشی یک هفته پس از عرضه جهانی وارد این کشور ها شد.

در اروپا، گلکسی S 23 یک ونیم برابر بیشتر از سری گلکسی S 22 فروش داشته و نکته جالب اینکه قیمت سری S 23 به طور قابل توجهی از نسل قبلی خود بیشتر است. از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می توان به عنوان دلیلی برای علاقه بیشتر مصرف نمایندگان اروپایی به سری گلکسی S 23 یاد کرد؛ زیرا تمام پرچمداران قبلی کره ای ها در اروپا با تراشه اگزینوس عرضه شده بودند که مشکلاتی درزمینه گرم شدن و عملکرد داشت.

در هند و خاورمیانه نیز مقدار فروش به ترتیب 1.5 برابر و 1.4 برابر بیشتر بوده است. سامسونگ بعلاوه پیروز شده تا بیش از 1 میلیون دستگاه از سری گلکسی S 23 در کره جنوبی به فروش برساند.

محبوبیت بالای گلکسی S 23 اولترا

سامسونگ بعلاوه مقدار فروش هر کدام از گوشی های این سری را اعلام نموده است که طبق آن، گلکسی S 23 اولترا 60 درصد از فروش جهانی را در اختیار دارد. نسخه استاندارد و پلاس این سری نیز هر کدام 20 درصد را به خود اختصاص داده اند.

با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، شارژدهی بالای باتری و نمایشگر 6.8 اینچی 120 هرتزی امولد با رزولوشن +QHD، جای تعجبی نیست که مصرف نمایندگان گلکسی S 23 اولترا را به جای دو مدل دیگر این خانواده انتخاب نمایند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1060

به "گلکسی S 23؛ پرچمداری که توانست پرفروش ترین گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S 23؛ پرچمداری که توانست پرفروش ترین گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید