کولاکوویچ: مهم نیست در ایران برای من چه اتفاقی افتاد

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران از انگیزه بالای خود برای درخشش با تیم ملی صربستان در المپیک پاریس اطلاع داد.

کولاکوویچ: مهم نیست در ایران برای من چه اتفاقی افتاد

به گزارش تسنیم، ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، چند روز قبل و پس از 8 سال، یکبار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی صربستان انتخاب شد. فدراسیون والیبال صربستان در حالی برای صعود به المپیک 2024 پاریس به توانایی های این مربی دل بسته که او در سال 2020 از فدراسیون ایران، نامه عدم احتیاج دریافت نموده بود.

کولاکوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قبول راهنمایی تیم ملی صربستان پس از 8 سال دوری از این تیم گفت: بازگشت به نیمکت صربستان برای من افتخار بزرگی است و نوعی تایید در خصوص توانایی های من در مربیگری به شمار میرود.

سرمربی تازه تیم ملی صربستان ادامه داد: تیم صربستان به من، انگیزه و احساس زیادی می دهد. اهداف بزرگی برای آینده، ترسیم شده و من خوشحالم که دوباره می توانم با بازیکنانی سطح بالا و مردانی خوب کار کنم.

کولاکوویچ در خصوص انگیزه اش برای صعود به المپیک پس از اینکه شانس حضور در این رویداد با تیم ملی ایران از او گرفته شد، گفت: مهم نیست در ایران چه اتفاقی برای من افتاد. انگیزه من برای حضور مجدد در المپیک، بسیار زیاد است. هر کس باید با نتیجه کارش که شکست یا پیروزی است، روبرو گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در انتها توضیح داد: خیلی خوشحالم که می توانم دوباره با تیمم کار کنم. همه ما برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس کوشش و مبارزه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 858

به "کولاکوویچ: مهم نیست در ایران برای من چه اتفاقی افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: مهم نیست در ایران برای من چه اتفاقی افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید