کشف 60 فقره سرقت تلفن همراه

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری 3 دزد تلفن همراه و 60 فقره سرقت در مرکز تهران اطلاع داد.

کشف 60 فقره سرقت تلفن همراه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با ارجاع چندین پرونده مشابه مبنی بر سرقت تلفن همراه توسط 3 موتور سوار جوان در محدوده کلانتری نازی آباد، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری نهاده شد.

وی بیان نمود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارقان به صورت سه نفره با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت با تردد در ساعتی از روز از غفلت رهگذران استفاده و تلفن همراه آنان را که اغلب گران قیمت بوده سرقت نموده اند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، تیم عملیات کلانتری نازی آباد پیروز شدند یکی از سارقان را که پیشتر به دفعات متعدد با همین جرم دستگیر شده بود، شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی را در مخفیگاهش در محله خزانه دستگیر نمایند.

سرهنگ جلیلیان، اضافه نمود: متهم در کلانتری به سرقت تلفن های همراه با همکاری 2 همدستش اعتراف و اظهار کرد با همکاری همدستانم 60 فقره سرقت تلفن همراه مرتکب شده ام.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم دیگر نیز در عملیات های مستقل در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه نمود: متهمان اظهار کردند، با پرسه زنی در معابر عمومی سوژه های خود را شناسایی و با همکاری یک دیگر تلفن همراه عابران پیاده را سرقت نموده از محل می گریختیم.

این مقام انتظامی اضافه نمود: هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخران و مال باختگان در دستور کار واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 197

به "کشف 60 فقره سرقت تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 60 فقره سرقت تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید