چگونه استایل مشکی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ راضانی، مهم نیست که در چه شرایطی هستید، یک استایل مشکی هیچوقت از مد نمی افتد، بلکه شما را جذاب تر از همیشه نیز نشان می دهد.

چگونه استایل مشکی داشته باشیم

از مشکی همیشه به عنوان کامل ترین رنگ و بالاترین رنگ ها یاد می شود. این رنگ به ندرت کثیف می شود و تیرگی آن شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد در نتیجه بیشتر خانم ها علاقه دارند که استایل مشکی داشته باشند. کارشناسان مد توصیه هایی برای پوشیدن رنگ مشکی دارند که استایل سرتاپا مشکی را جذاب تر می کند. در این مطلب خبرنگاران می خوانید چطور سرتاپا مشکی بپوشیم؟

پارچه های متفاوت به کار ببرید

وقتی استایل سیاه دارید, لازم نیست سر تا پا لباس ها هم یک جنس باشند. پس مانتو و شلوار نخی یا پیراهن و شلوار پارچه ای سیاه را با هم ست نکنید.از پارچه های گوناگون در استایل خود استفاده کنید, مانند جین, کتان, مخمل و چرم.

بازی با نور در استایل مشکی

جنس های مختلف پارچه انعکاس متفاوت از نور را نشان می دهند مثل پلاستیک، چرم، پشم و نخ. استفاده از این قابلیت در ترکیب لباس های سیاه کمک می کند تا بتوانید استایل تکراری نداشته باشید.

بافت پارچه

علاوه بر واکنش با نور، هر جنسی حس لمسی مختلفی دارد مثل خز و چرم. اگرچه هر دو می توانند مشکی باشند اما تفاوت اساسی در جنس و چگونگی لمس شدن دارند. ترکیب این بافت ها می تواند جلوه زیبایی به استایل بدهد.

بافت نیمه مرئی

استفاده از پارچه هایی با بافت نیمهمرئی مثل تور و گیپور در لباس های مشکی ، از حالت ساده و یکنواخت خارج می کند مثل مانتوهایی که در آن ها پارچه گیپور به کار رفته، که مدتی است مرسوم شده اند.

لایه های مناسب

روی هم پوشیدن لباس های مشکی با بافت و نور متفاوت به جلوه بیشتر این لباس ها روی هم و تاکید بر تفاوت آن ها کمک می کند.

تاکید روی اکسسوری ها در استایل مشکی

اگر اصرار زیادی بر پوشیدن لباس های سیاه دارید و این قانون را بر لباس های خود اعمال می کنید اکسسوری ها از این قاعده مستثنی هستند. یعنی می توانید اکسسوری ها را از رنگ های مختلف و متنوع انتخاب کرده و مشکی بودن استایل خود را بیش از پیش نشان دهید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی نحوه ست کردن لباس خال خالی را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 89

به "چگونه استایل مشکی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه استایل مشکی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید