پرداخت 311 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در شهرستان خلخال

به گزارش وبلاگ راضانی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار اردبیل از پرداخت 311 میلیارد ریال تسهیلات از مبلغ 376 میلیارد ریال مصوب برای اشتغالزایی در خلخال اطلاع داد.

پرداخت 311 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در شهرستان خلخال

به گزارش خبرنگار از ، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال گفت: در طول دو سال گذشته از محل منابع بانکی مقرون به صرفه قیمت برای 565 طرح و واحد در بخش های مختلف مالی در بانک ها و موسسات عامل تصویب شده است.

او اعلام کرد: از این مقدار 311 میلیارد ریال با پیش بینی 778 نفر اشتغالزایی پرداخت شده و در این خصوص خلخال در رتبه چهارم در استان نهاده شده است.

در این در این جلسه موانع و مسائل مربوط به پذیرش و پرداخت تسهیلات بانکی تعدادی از طرح ها و واحد های فراوریی و مالی هم مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

بعلاوه مقرر شد مسئولان شهرستانی و استانی سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و گردشگری به اسم مالک فرآیند پرونده تسهیلات بانکی طرح ها و واحد های خود را قبل از معرفی به بانک با دقت آنالیز و بعد از معرفی هم تا حصول نتیجه پیگیری و مسائل احتمالی را به کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان منعکس نمایند.

در خاتمه جلسه از شش تعاونی برتر شهرستان تجلیل بعمل آمد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 630

به "پرداخت 311 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در شهرستان خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 311 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در شهرستان خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید