پاییز سال جاری شاهد عرضه رایگان Overwatch 2 باشید

به گزارش وبلاگ راضانی، در رویداد سال جاری ایکس باکس و بتسدا، شرکت بلیزارد (Blizzard) حضور فعالی داشت. بازی اورواچ 2 (Overwatch 2) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار است. نکته اینجاست که بازی اورواچ 1 پولی بود. این در حالی است که اورواچ 2 قرار است یک عنوان رایگان باشد.

پاییز سال جاری شاهد عرضه رایگان Overwatch 2 باشید

طبق چیزی که بلیزارد گفته؛ اورواچ یک تجربه چند نفره است و باید در دسترس همه باشد. به همین علت این شرکت تصمیم گرفته تا اورواچ را رایگان کند. به همین علت افراد بیشتری به آن دسترس خواهند داشت. در ابتدا بازی به صورت دسترسی اولیه عرضه خواهد شد. به همین علت تعدادی از بخش های آن موجود نخواهند بود.

در این مدت اطلاعات زیادی از اورواچ 2 منتشر شد. بحث اصلی اینجاست که بیشتر افراد تغییر چندانی در آن نسبت به شماره 1 مشاهده نکردند. به نوعی افرادی که تا الان در نسخه های آزمایشی مختلف این بازی شرکت کردند، گفته اند که بازی بیشتر حالت یک آپدیت را دارد. بلیزارد نیز متوجه این ماجرا شد و فهمید اگر قرار باشد هزینه یک عنوان کامل را دریافت کند، قطعاً این عنوان پیروز عمل نخواهد کرد.

در کنار خبر رایگان بودن، تاریخ عرضه اورواچ 2 نیز اعلام شد. این بازی در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) برای کامپیوتر و کنسول های نسل 8 و 9 عرضه خواهد شد.

نکته جالب در خصوص کاراکترهای اورواچ 2 تکامل آن ها است. به این معنا که این شخصیت ها به گونه ای طراحی شدند که گویی نسبت به اورواچ 1 بالغ تر شده اند. به همین علت شما کاراکترهای آشنا را با قابلیت های نو دیدار خواهید کرد. از طرفی چند کاراکتر نو نیز در بازی وجود دارند. از موارد نو می توان به جانکر کویین (Junker Queen) اشاره نمود.

تبدیل اورواچ به یک عنوان رایگان یک حرکت درست از سمت بلیزارد است. این عنوان پتانسیل بسیار بالایی داشته و در میان عناوین رایگان موجود می تواند پیروزیت بسیار خوبی را کسب کند. تنها مشکل اینجاست که این بازی نباید سیستم لوت باکس داشته باشد. با توجه به اینکه شماره 1 این مورد را داشت، بلیزارد باید دقت کند که این لوت باکس ها در تجربه بازی تغییری ایجاد نکنند.

می توانید در ادامه تریلر اعلام تاریخ انتشار اورواچ 2 را ببینید.

منبع: Blizzard.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 925

به "پاییز سال جاری شاهد عرضه رایگان Overwatch 2 باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز سال جاری شاهد عرضه رایگان Overwatch 2 باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید