نمایش تازه هیلو اینفینیت بخش تک نفره داستانی آن را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ راضانی، در حالی که کمتر از دو ماه تا عرضه بازی مورد انتظار هیلو اینفینیت (Halo Infinite) به جای مانده است، مایکروسافت و استودیوی 343 اینداستری (343 Industries) بالاخره نمایش های بیشتری را از بخش تک نفره داستانی این اثر نشان دادند و از پیشرفت های آن در این یک سال اخیر رونمایی کردند.

نمایش تازه هیلو اینفینیت بخش تک نفره داستانی آن را نشان می دهد

این ویدیو که حدود 6 دقیقه و نیم است، نگاهی اجمالی به بخش کمپین می اندازد. این اولین باری است که در این یک سال اخیر از بخش کمپین این بازی نمایش های نوی می بینیم. اولین نکته ای که می توانیم در نمایش نو مشاهده کنیم، بهبودهای جنبه های بصری بازی هیلو اینفینیت است. پس از نمایش بحث برانگیز قبلی که با اعتراض های زیادی از سوی هواداران روبه رو شد، مایکروسافت بازی هیلو اینفینیت را حدود 1 سال تأخیر زد و تاریخ عرضه آن را به 2021 تغییر داد. این نمایش نو نشان می دهد که این تأخیر در بهتر شدن گرافیک بازی تأثیر مثبتی داشته و باعث شده توسعه دهندگان بتوانند پیشرفت هایی را در برخی از جنبه های بصری بازی از جمله نورپردازی اعمال نمایند.

درباره آنچه می توانیم از کمپین Halo Infinite انتظار داشته باشیم، این تریلر چیز خاصی را فاش نکره است. ما نگاه بسیار جامع تری به هیلو زتا داریم، جایی که بازی در آن اتفاق می افتد و بعلاوه می توانیم نگاهی به برخی از منطقه ها بازی هیلو اینفینیت هم نگاهی بیندازیم. علاوه بر این نگاهی هم به دشمنان شناخته شده سری و مقابله با آن ها خواهیم داشت.

در این نگاه اجمالی به بخش تک نفره داستانی چیزی را در رابطه با دشمنان دیدیم که تا به امروز در سری بازی های هیلو سابقه نداشته است، غول آخرهایی که خط سلامتی دارند. در این ویدیو می بینیم که مستر چیف با یک بروت در حال نبرد است. در کنار این بروت یک خط سفید که به احتمال زیاد نشان از مقاومت سپر او است و یک خط قرمز که زیر آن است و ظاهراً نشان دهنده خط سلامتی است، دیده می شود. البته در این تریلر او تنها دشمنی بود که چنین چیزی برای او وجود داشت و تعیین نیست که آیا در بازی به دفعات زیاد این دشمنان دارای خط سلامتی را خواهید داشت یا فقط مربوط به همین یک بار است.

یکی از نکات دیگری که در این تریلر دیده شد، هوش مصنوعی نوی است که با نام The Weapon شناخته می شود. این هوش مصنوعی بسیار شبیه کورتانا است، با این تفاوت که تنها هدفش متوقف و قفل کردن کورتانا است. اگرچه در این تریلر این هوش مصنوعی نو علت این کار را نمی داند اما به هر حال همه چیز به اتفاقات قسمت قبلی بازمی شود. بعلاوه جزئیات بیشتری از محیط سندباکس و بزرگ تر بازی هیلو اینفینیت دیدیم.

چندی پیش هم تست نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت در دسترس هواداران قرار گرفته بود و با واکنش های بسیار خوبی روبرو شد. این بازی قرار است در تاریخ 17 آذر (8 دسامبر) برای پلتفرم های ایکس باکس سری، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 698

به "نمایش تازه هیلو اینفینیت بخش تک نفره داستانی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش تازه هیلو اینفینیت بخش تک نفره داستانی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید