انتها نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد

به گزارش وبلاگ راضانی، خاتمه نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز به عنوان یکی از خاتمه نامه های برتر در 1399 انتخاب شد.

انتها نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، درمسابقه سرانجام نامه برتر 1399 برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی، سرانجام نامه رضا حسین زاده اصل، دانش آموخته دانشگاه تبریز به عنوان یکی از سرانجام نامه های برتر این مسابقه انتخاب شد.

این سرانجام نامه تحت عنوان آنالیز عددی اثر پوشش و فاصله مرز های جانبی در نشت از کانال های آبیاری با هدایت اساتید فرزین سلماسی و هادی ارونقی از دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز رتبه سوم بخش سرانجام نامه های مقطع کارشنارسی ارشد این مسابقه را بدست آورده است.

یادآور می گردد: انجمن هیدرولیک ایران به منظور ارج نهادن به فعالیت های تحقیقاتی و تقدیر از تلاشگران عرصه فراوری علم و نوآوری، انتخاب و معرفی رساله و سرانجام نامه های برتر را هر سال در دستور کار خود دارد.

این مسابقه نیز برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی با شرکت دانش آموختگان سال های 1397 و 1398 که سرانجام نامه یا رساله هایشان مرتبط با علم هیدرولیک از قبیل: مکانیک سیالات، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک دریا، سازه های آبی (هیدرولیکی)، هیدرولیک شبکه های آب و فاضلاب، هیدرولیک انتقال رسوب، هیدرولیک مجاری روباز و رودخانه، هیدرولیک محیط های متخلخل، هیدرولیک ماشین های آبی و هیدرولیک محیط زیست برگزار گردید و از برگزیدگان این مسابقه در نوزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران که در بهمن ماه سال 1399 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ رضا حسین زاده اصل در حال حاضر دانشجوی دکتری تخصصی رشته مهندسی آب - گرایش سازه های آبی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 499

به "انتها نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید