(ویدئو) عراقچی: اختلافات حل ناشدنی نیستند

به گزارش وبلاگ راضانی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه تاکید نمود: اختلاقات به نقطه ای رسیده است که همه معتقدند اینطور نیست که حل ناشدنی باشد اما جزییات مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت گردد.

(ویدئو) عراقچی: اختلافات حل ناشدنی نیستند

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سید عباس عراقچی عصر امروز چهارشنبه در گفت وگویی پیش از آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام در وین گفت: احتمالا در جلسه کمیسیون مشترک درباره تاریخ برگشت تصمیم گیری می گردد. همه هیات ها مصمم هستند و جدیت کاملا وجود دارد.

او ادامه داد: اختلاقات به نقطه ای رسیده است که همه معتقدند اینطور نیست که حل ناشدنی باشد اما جزییات مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت گردد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ان شاالله در جلسه امشب جمع بندی می گردد که چه زمانی جلسه بعدی را آغاز گردد، گفت: بعید می دانم میان جلسه امروز با دور بعدی مذاکرات خیلی فاصله بیفتد. احتمالا مانند ادوار گذشته ما بعد از یک دوره مشورتی در تهران به وین بازخواهیم گشت.

نشست کمیسیون مشترک برجام امشب -چهارشنبه- به وقت تهران، با حضور نمایندگان ایران و گروه 1+4 (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گراند هتل وین برگزار می گردد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برعهده خواهد داشت.

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان در کمیسیون مشترک برجام، ظهر چهارشنبه پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام، با میخائیل اولیانوف رئیس هیئت مذاکره کننده روسیه در وین ملاقات و مصاحبه کرد.

ریاست این نشست برعهده انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است بعد از خاتمه این نشست، هیات های شرکت کننده برای مشورت های بیشتر راهی پایتخت های خود شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 502

به "(ویدئو) عراقچی: اختلافات حل ناشدنی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) عراقچی: اختلافات حل ناشدنی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید