وعده خودروسازان برای تکمیل خودرو های ناقص

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرگزاری خبرنگاران-دو خودروساز بزرگ کشور از افزایش تجاری سازی خودرو های ناقص، تکمیل و تحویل آن ها به مشتریان تا انتها سال جاری خبر دادند.

وعده خودروسازان برای تکمیل خودرو های ناقص

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،آقای مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور خدمات فروش و پس از فروش گفت: با افزایش تامین قطعات، خودرو های ناقص این خودروسازی به 20 هزار دستگاه تا خاتمه سال کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا حدود 72 هزار خودروی ناقص دارد که بر اساس طرح شروع شده از 15 دی 45 هزار خودروی ناقص و فراوری روز تا خاتمه این ماه تجاری سازی و تحویل مشتریان می گردد.

باقری گفت: با اقدامات اجرا شده علاوه بر تمکیل خودروی خط فراوری روزانه، خودرو های ناقص سایپا تا خاتمه سال به 20 هزار دستگاه کاهش می یابد.

تکمیل 95 هزار دستگاه خودروی ناقص تا خاتمه سال

وعده خودروسازان برای تکمیل خودرو های ناقصبابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو هم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: هم اکنون 95 هزار دستگاه خودروی ناقص به واسطه کمبود قطعه در این خودروسازی داریم که تا خاتمه سال جاری با تکمیل و تجاری سازی 50 هزار دستگاه از این مقدار، تعداد خودرو های ناقص ایران خودرو به 45 هزار دستگاه کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: هم اکنون در کنار حفظ فرایند افزایشی فراوری، خودرو های دارای کسری قطعه در حال تکمیل و عرضه است و بر همین اساس تا خاتمه سال بیش از 160 هزار دستگاه خودرو تجاری سازی و عرضه خواهد شد یعنی به طور میانگین ماهانه بیش از 55 هزار دستگاه خودرو وارد بازار خواهد شد.

رحمانی گفت: تکمیل و تجاری سازی خودرو ها در کنار افزایش فراوری، فرایند ثابتی گرفته طوری که در دو روز تعطیل هفته گذشته، چهار هزار و 400 دستگاه خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 838

به "وعده خودروسازان برای تکمیل خودرو های ناقص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده خودروسازان برای تکمیل خودرو های ناقص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید