هیولا مینزی و آشوب هایی که به راه انداخت

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران ، کتاب هیولا مینزی، نوشته فریدبرت اشتونر، داستان هیولایی به نام مینزی را روایت می نماید که سعی دارد هیولای ترسناکی باشد؛ اما همه او را یک هیولای فسقلی و ناز می دانند، این اثر با ترجمه زهرا سادات میر هاشمی در نشر کتاب چ به چاپ رسیده است.

هیولا مینزی و آشوب هایی که به راه انداخت

نویسنده سعی دارد داستان هیولایی را روایت کند که دوست دارد ترسناک باشد، همه سعی و کوشش او به همین دلیل است. او بعلاوه سعی می نماید برای رفتن به مدرسه هیولاها ترسناک جلوه کند و همه وسیله هایش عجیب و غریب باشد؛ اما همه او را هیولایی ناز و فسقلی می تماشاد تا این که مینزی کوچولو با معلم مدرسه اش دعوایش می گردد و تصمیم می گیرد به خانه برگردد و دیگر هیچ وقت به آنجا بازنگردد؛ اما پاک کن دردسرساز مینزی باعث به وجود آمدن روایت های خنده داری می گردد که خواننده کتاب از خواندن این اثر پشیمان نمی گردد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

وای! چه گوگولی مگولی است

همه با تماشا مینزی همین را می گویند، اما او دیگر نمی خواهد یک هیولای بامزه باشد. مینزی عصبانی می گردد، چشمانش را می چرخاند و می غرد، اما باز هم کسی از او نمی ترسد. خوشبختانه در مدرسه به هیولاهای کوچک یاد می دهند که چه طور خطرناک باشند.

در اولین روز مدرسه اتفاق عجیبی می افتد و همه بچه ها به هم می گویند که باید مراقب مینزی باشند، چون خطرناک ترین پاک کن دنیا را دارد! و این پا ک کن وحشی شروع بزرگ ترین آشفتگی در تاریخ مدرسه هیولاهاست.

هیولا مینزی اثر فریدبرت اشتونر، با ترجمه زهرا سادات میر هاشمی در 83 صفحه و شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 30000 تومان از سوی انتشارات کتاب چ راهی بازار چاپ شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 671

به "هیولا مینزی و آشوب هایی که به راه انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولا مینزی و آشوب هایی که به راه انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید