هک سرورهای کپ کام از آنچه تصور می شد بدتر است

به گزارش وبلاگ راضانی، اوضاع هک شدن اطلاعات شخصی کاربران شرکت کپکام از آن چه تصور می شد بدتر است. تعداد این اطلاعات با 40 هزار عدد افزایش به 390 هزار عدد رسید.

هک سرورهای کپ کام از آنچه تصور می شد بدتر است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

تهیه کننده سری بازی های رزیدنت اویل برای اولین بار در ماه نوامبر تأیید کرد که مورد حمله سایبری قرار گرفته و به سبب آن بخش زیادی از داده های شخصی سرورها، شامل نام و آدرس مشتریان و کارمندان سابق آن به سرقت رفته است. این شرکت روز سه شنبه پس از بازبینی آنالیز های انجام شده به سرقت رفتن قطعی اطلاعات شخصی افراد از 9 نفر به 16406 نفر در ماه نوامبر را تأیید کرد. این اطلاعات شامل نام، آدرس، اطلاعات تماس و اطلاعات منابع انسانی 3248 شریک تجاری، 3994 کارمند و 9164 کارمند سابق می باشد.

این هکرها گزارش های فروش، سوابق اقتصادی، اطلاعات مربوط به بازی های در حال توسعه و چیزهای دیگر را هم به سرقت برده اند. از آنجا که سیستم شخص ثالث معاملات آنلاین را بر عهده دارد، هیچ اطلاعات بانکی و کارت اعتباری به سرقت نرفته است.

مجله VGC افشای پرونده های موجود، از جمله داده های شخصی و اسناد مربوط به بازی ها و محتوای اعلام نشده در اینترنت را تأیید کرد. بر اساس ادعای کپ کام حداکثر تعداد مشتریان، شرکای تجاری و سایر اشخاص خارجی که ممکن است اطلاعات شخصی آن ها در این حمله تهدید شده باشد بالغ بر390000 نفر است که 40000 نفر نسبت به گزارش قبلی افزایش داشته است.

  • از رزیدنت اویل تا مانستر هانتر؛ جزئیات پروژه های آینده کپکام لو رفت

این اطلاعات شامل حداقل 134000 نمونه از پشتیبان مشتری در ژاپن، نمونه از فروشگاه کپ کام امریکای شاقتصادی و 4000 نمونه از وب سایت ای اسپورت است. این اطلاعات شامل نام و ایمیل و آدرس و شماره تلفن افراد در ژاپن می باشد. پیغام کپ کام در روز سه شنبه پس از اعلام افزاش اطلاعات هک شده: کپکام برای هرگونه عارضه و نگرانی که این امر ممکن است برای بعضی مشتریان، و بسیاری از سهامداران آن ایجاد کند، صمیمانه عذرخواهی می نماید.

همان طور که برای اولین بار توسط یک رسانه در ماه نوامبر گزارش شد، تهیه کننده سری بازی های رزیدنت اویل توسط گروه هکر راگنار لاکر هدف قرار گرفته بود. کپکام اعلام نموده که اوایل همان ماه پیغامی مبنی بر درخواست پول در ازای سرقت نرفتن اطلاعات از سرورهایش دریافت نموده است.

  • لیست کامل بازی های چند سال آینده کپ کام به بیرون درز کرد

به گزارش رسانه ها بیش از 1 ترابایت داده در حین هک به سرقت رفته است و گروه هکرها برای بازگرداندن پرونده ها 11 میلیون دلار بیت کوین درخواست نموده اند. بر اساس گزارشی از بلیپینگ کامپیوترز اگر هیچ معامله ای صورت نگیرد این داده ها منتشر یا فروخته خواهند شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 285

به "هک سرورهای کپ کام از آنچه تصور می شد بدتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک سرورهای کپ کام از آنچه تصور می شد بدتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید