هوای تهران سالم است

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (31 اردیبهشت ماه) کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قرار گرفته است و تداوم این شرایط طی روز دور از انتظار نخواهد بود.

هوای تهران سالم است

بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، صبح امروز (31 اردیبهشت ماه) در بیشتر مناطق شرایط قابل قبول برقرار خواهد بود که ناشی از کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

طی روز تاحدودی بر تندی باد افزوده خواهد شد و وزش باد موثر شرایط مناسب را برای پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد نمود. شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت و باعث پراکندگی آلاینده ها و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر مناطق پایتخت خواهد شد.

با تداوم ناپایداری جوی تا صبح فردا (اول خرداد ماه) و وزش باد موثر انتظار می رود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار گیرد. طی روز نیز وزش باد موثر پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد نمود؛ با این حال با حضور عوامل کافی جهت فراوری آلاینده ازن در بعضی مناطق افزایش غلظت این آلاینده می تواند باعث کاهش کیفیت هوا گردد.

با استمرار وزش باد موثر و شرایط نسبتا ناپایدار جوی تا اواخر وقت فردا (1 خرداد ماه) برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته دی اکسید نیتروژن با میانگین 71 بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 60 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 486

به "هوای تهران سالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران سالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید