مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟

به گزارش وبلاگ راضانی، اگر به تازگی خوابی با موضوع لباس سیاه دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟

لوک اویتنهاو لباس سیاه را در خواب به مانند زندگی بیداری سوگ و عزا می داند و اما تعبیرگران اسلامی مانند امام صادق و ... در خصوص دیدن لباس مشکی در خواب چه می گویند؟

فریب خوردن از شخص قابل اعتماد نیز از دیگر نشانه های دیدن پیراهن مشکی برای زنان است.

معبرین غربی گویند: دیدن پیراهن مشکی زنانه نشانه غم و اندوه است. اگر بیننده خواب مونث باشد و خود را در لباس مشکی ببیند به این معنی است که در آینده تجربه ای شخصی همراه با غم و اندوه خواهید داشت. این غم و اندوه می تواند شامل از دست دادن شخصی که برای شما مهم باشد یا شکست خوردن در پروژه ای که در حال اجرا کار هستید باشد.

حضرت دانیال (ع) می فرمایند: اگر پادشاهی در خواب ببیند که لباسش سیاه می باشد، تعبیرش خوبی حال و روز او می باشد ولی اگر عموم مردم تحت حکومت پادشاه لباس خود را سیاه ببینند، تعبیرش غم و اندوه خواهد بود.

آنلی بیتون نیز می گوید: اگر خواب ببینید دیگران لباس مشکی عزاداری بر تن نموده اند، علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد.

منبع مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟

انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 753

به "مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید