معصومی: دیگر به عنوان نفر دوم به کشتی بر نمی گردم، هیچ کدورتی نیست و ارتباط خوبی با کاوه دارم

به گزارش وبلاگ راضانی، نایب قهرمان پیشین کشتی آزاد دنیا تأکید کرد بدون آنکه ناراحتی و کدورتی پیش آمده باشد، دیگر قصد همکاری با کشتی به عنوان نفر دوم را نخواهد داشت.

معصومی: دیگر به عنوان نفر دوم به کشتی بر نمی گردم، هیچ کدورتی نیست و ارتباط خوبی با کاوه دارم

فردین معصومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره ادامه همکاری اش با کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: دوست ندارم در کشتی باشم، شرایط من طوری است که ترجیح می دهم کنار باشم، اما اگر یک روزی به کشتی برگردم به عنوان نفر دوم بر نمی گردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ناراحتی و کدورتی پیش آمده است که دیگر قصد همکاری با تیم های پایه را ندارید؟، توضیح داد: آقا محسن (کاوه) برایم خیلی قابل احترام است و همواره گفتم او برای من خیلی زحمت کشیده، اما اگر قرار باشد دوباره روزی در کشتی باشم، به عنوان نفر اول خواهد بود. هیچ کدورتی هم در میان نیست، ارتباط خیلی خوبی با محسن کاوه دارم و همواره دوستش داشته ام.

نایب قهرمان پیشین کشتی آزاد دنیا تأکید کرد: اتفاقاً برای همین مسابقات قهرمان کشوری جوانان، آقامحسن تماس گرفت که بیایم، اما اول به خاطر مشغله کاری و دوم استرس کشتی های پسرم امیررضا قبول نکردم. اگر به سالن می رفتم در حین کشتی های پسرم واکنش نشان می دادم و با توجه به اینکه با همه این کشتی گیران قبلاً در اردوی تیم ملی بودم، این اصلاً خوب نبود. ترجیح دادم اصلاً کشتی های امیررضا را نبینم و فقط از نتیجه باخبر شوم. امیدوارم که امیررضا هم خودش حقش را بگیرد.

معصومی که قبلاً در کادر فنی تیم ملی کشتی جوانان حضور داشت، در خصوص سابقه مربیگری اش در تیم های ملی گفت: یک دوره زمان آقای رسول خادم در بزرگسالان همراه محمد طلایی به آسیایی رفتیم. بعد از آن سرمربی ساحلی بودم. به هرحال هر کسی برای خودش عقیده ای دارد. همه این بچه ها، علیرضا دبیر، پژمان درستکار و سایر نفرات دوستان من هستند. سال ها کنار هم بودیم و من هم حسن نیت خودم را نشان دادم. به هر شکل من در سطح ملی مربیگری نموده ام و توان خودم را هم می بینم. احساس می کنم با این توان می توانم به کشتی در جایگاه نفر اول یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 864

به "معصومی: دیگر به عنوان نفر دوم به کشتی بر نمی گردم، هیچ کدورتی نیست و ارتباط خوبی با کاوه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومی: دیگر به عنوان نفر دوم به کشتی بر نمی گردم، هیچ کدورتی نیست و ارتباط خوبی با کاوه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید