مشخصات دوربین و طراحی گوشی پوکو M3 پرو 5G رسما تایید شد

به گزارش وبلاگ راضانی، پوکو به تازگی با انتشار پستی، طراحی گوشی پوکو M3 پرو 5G را به نمایش گذاشت تا بدین ترتیب کاملا رسمی، از شکل ظاهری این گوشی باخبر شویم.

مشخصات دوربین و طراحی گوشی پوکو M3 پرو 5G رسما تایید شد

پوکو سال گذشته از گوشی M3 رونمایی کرد. محصولی با شکل ظاهری نسبتا عجیب اما جالب که قیمت فوق العاده مناسب و قابلیت های سخت افزاری نسبتا خوبی داشت. اما خب آنقدری قدرتمند نبود که بتوانیم آن را گوشی میان رده بدانیم. در واقع این محصول در محدوده گوشی های مالی قرار داشت اما خب یک سری قابلیت های خوب دیگری هم در آن وجود داشت که آن را از سایر گوشی های مالی سوا می کرد.

اما پوکو M3 پرو 5G یک میان رده واقعی است و از قابلیت های بسیار خوبی هم بهره می برد. پیش از این تصاویر زیادی به همراه معینات فنی و قابلیت های گوناگون این گوشی منتشر شده بود اما خب اینبار خود پوکو رسما تصویر این گوشی را منتشر کرد تا از این بابت کاملا مطمئن شویم. از طرفی معینات دوربین اصلی گوشی هم به لطف تصویر منتشر شده معین شد که با توجه به آن فهمیدیم پوکو M3 پرو 5G از یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی بهره خواهد برد.

اما با نگاهی به تصویری که از این گوشی منتشر شده می یبینیم که شایعات حقیقت داشتند. روی پنل پشتی این گوشی و در بخش چپ آن، ماژول دوربین دیده می گردد که البته برخلاف مدل استاندارد، فقط محدود به همان قسمت است و در امتداد بخش بالایی کشیده نمی گردد.

اما پوکو بار دیگر تصمیم گرفت ماژول دوربین و به طور کلی آن محدوده را به شکل خاصی طراحی کند. بدین ترتیب که اکنون بخش بزرگی از آن محدوده از لحاظ رنگ بندی با بدنه گوشی متفاوت هستند. نام POCO هم در بخش پایینی ماژول به چشم می خورد. جالب اینجاست که پوکو عبارت طراحی شده توسط پوکو را هم در همین بخش نوشته!

اما با نگاهی نزدیک به تصویر منتشر شده، می بینیم که دوربین اصلی این گوشی از سنسوری به بزرگی 48 مگاپیکسل بهره می برد؛ یعنی درست مانند سنسور بکار رفته در مدل استاندارد. متاسفانه در رابطه با سنسور دیگر خبری در دسترس نیست اما خب اگر آن هم مشابه مدل استاندارد باشد باید انتظار دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق را داشته باشیم. اما خب به نظر می رسد یک سنسور دیگر هم در این ماژول وجود دارد که البته برای عکاسی نیست و از طرفی نمی دانیم مخصوص فوکوس اتوماتیک است یا هر چیز دیگری.

پوکو M3 پرو 5G یک گوشی با ضخامت 8.92 میلی متر است و به نظر می رسد ماژول دوربین آن هم هم سطح با بدنه باشد. بنابراین ضخامت گوشی در آن بخش خیلی بیشتر نیست. وزن کلی محصول هم به 190 گرم می رسد که برای یک گوشی در این ابعاد و اندازه مناسب است.

با توجه به گزارشات منتشر شده، پوکو M3 پرو 5G محصولی 6.5 اینچی با پنلی +FHD با رفرش ریت 90 هرتز است که به خاطر همین رفرش ریت از مدل استاندارد با پنل 60 هرتزی جدا می گردد. منبع تغذیه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که کاربر می تواند آن را با شارژر 18 واتی سریع شارژ کند. البته با توجه به تجربه ای که در این زمینه داریم، می دانیم شارژر 18 واتی برای شارژ یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خیلی سریع نیست.

پردازنده ای که قلب تپنده گوشی را تشکیل می دهد ساخت مدیاتک بوده و Dimensity 700 نام دارد. سوا از قدرت پردزاشی مناسب، به لطف همین پردازنده است که پشتیبانی از اینترنت 5G به پوکو M3 پرو 5G اضافه شده. البته به نظر می رسد این گوشی همان ردمی نوت 10 5G است که با برند پوکو عرضه می گردد. پوکو فردا طی رویدادی رسما از این گوشی رونمایی می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 495

به "مشخصات دوربین و طراحی گوشی پوکو M3 پرو 5G رسما تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین و طراحی گوشی پوکو M3 پرو 5G رسما تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید