فیلم اقیانوس پشت پنجره راهی گلدن روستر چین شد

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره به نویسندگی و کارگردانی بابک نبی زاده در بخش چشم انداز فیلم های بین الملل سی وسومین جایزه گلدن روستر چین به نمایش در می آید.

فیلم اقیانوس پشت پنجره راهی گلدن روستر چین شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این فیلمِ بلند که از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سال 1398 است چهارمین حضور بین المللی خود را در این رویداد هنری تجربه می نماید.

قهرمان داستان اقیانوس پشت پنجره یک نوجوان است؛ برهان، نوجوان باهوش روستایی، برای معرفی جزیره و خانواده اش تصمیم جالبی می گیرد. او گروهی را جمع می نماید، به نقاط دیدنی و توریستی جزیره می برد و برای گردشگران خارجی موسیقی و نمایش اجرا می نماید. زندگی رونق می گیرد و گردشگران بیشتری به جزیره می آیند.

این فیلم بلند به تهیه کنندگی سیدجلال چاوشیان تا به امروز جایزه فیلم های کودک و نوجوان (سپنتا) سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان، جایزه اصلی یونیسف (صندوق حمایت از بچه ها سازمان ملل متحد) و دیپلم افتخار بهترین بازیگر در سی ودومین جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان را از آن خود نموده است.

یادآوری می گردد به دلیل شیوع کرونا سی وسومین جایزه گلدن روستر با تغییر در زمان برگزاری از 5 تا 8 آذر 1399 (25 تا 28 نوامبر 2020) در شهر بندری شیامن در جنوب شرقی چین به شکلی متفاوت از سال های گذشته به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 185

به "فیلم اقیانوس پشت پنجره راهی گلدن روستر چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم اقیانوس پشت پنجره راهی گلدن روستر چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید