عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: تاج کسی را به عنوان مربی تیم ملی معرفی نکرد ، خارجی بودن گزینه ها مهم نیست

به گزارش وبلاگ راضانی، براساس اعلام قبلی مسئولان فدراسیون فوتبال قرار بود در جلسه روز یکشنبه هیات رئیسه درمورد شرایط سرمربیگری تیم ملی بحث گردد اما بعد از خاتمه این جلسه اعلام شد که بحثی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی انجام نشد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: تاج کسی را به عنوان مربی تیم ملی معرفی نکرد ، خارجی بودن گزینه ها مهم نیست

محمد زارعی: عدم آنالیز شرایط نیمکت تیم ملی موضوعی است که تعجب بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشت چراکه تیم ملی تا یک ماه دیگر فیفادی مهمی را پیش رو خواهد داشت.

در همین ارتباط با منصور قنبرزاده عضو ارشد هیات رییسه و نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: علت اصلی این موضوع این است که اصلا پیشنهادی به هیات رییسه نشد. یعنی رییس فدراسیون کسی را به عنوان مربی تیم ملی پیشنهاد نکرد که بخواهیم درباره اش تصمیم گیری کنیم. در دستور جلسه هیات رییسه هم بحث انتخاب سرمربی تیم ملی مطرح نبود.

این عضو هیات رییسه فدراسیون تاکید نمود: به نظر برای انتخاب تیم ملی از لحاظ زمانی دیر نخواهد شد. اما منتظر رییس فدراسیون فوتبال هستیم تا گزینه مدنظر خود را معرفی کند تا اعضای هیات رییسه نظر خود را اعلام نمایند.

او درباره اینکه اصولی دیگر عضو هیات رییسه فدراسیون تاکید نموده است پیگیر موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی هستند، گفت: به طور کلی ما پیگیر هستیم اما نام کسی مطرح نشده است. ولی معتقدم هر چه سریع تر باید مربی تیم ملی انتخاب گردد. این موضوعی است که خود آقای تاج هم به آن تاکید دارند. وزیر ورزش هم در مصاحبه های خود به آن اشاره داشتند.

قنبزرزاده افزود: همانطور که گفتم هنوز فردی به عنوان مربی تیم ملی مطرح نشده است و باید آنالیز های لازم به طور دقیق در این خصوص انجام گردد و بعداز آن تصمیم گیری کنیم. این موضوع حتی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی امید هم صدق می نماید. برای مربیگری تیم ملی امید هم تا کنون فرد خاصی معرفی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه هفته گذشته هیات رییسه درباره مسایل مهمی مانند انتخاب مربی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید تصمیم گیری نشد تاکید داشت: خیلی از موضوعات در جلسه هیات رییسه همین طور مسکوت ماند. به خاطر اینکه بعضی از دوستان به پرواز برگشت نمی رسیدند، جلسه زودتر خاتمه یافت. از طرفی هم پدر آقای ممبینی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوت کرد تا روال کار یک میزان دچار مشکل گردد.

او افزود: از زمان جلسه آینده هیات رییسه خبر ندارم ولی عنقریب باید این جلسه برگزار گردد چراکه موضوعات مختلفی از جمله انتخاب مربیان تیم ملی بزرگسالان و امید وجود دارد که باید هرچه سریع تر مشخص و تکلیف گردد. حالا فرقی هم بین مربی ایرانی یا خارجی نیست. مهم این است که آن مربی چقدر در کار خود حرفه ای و کار بلد است و باعث رشد تیم ملی و فوتبال ما خواهد شد. اگر این ملاک ما باشد دیگر فرقی ندارد، مربی داخلی یا خارجی باشد. اصلا نباید روی داخلی یا خارجی بودن مربی تیم ملی حساسیت داشت

عضو هیات رییسه بعضی نام های مطرح شده در رسانه ها که از آنها به عنوان گزینه های تیم ملی نام برده می گردد را شایعه دانست و تاکید نمود: تا چیزی قطعی نشده نباید نامی را بیان کرد و اینکه نباید بگویم مربی تیم ملی حتما باید خارجی یا حتما داخلی باشد بلکه باید براساس شرایط موجود تصمیم درستی را گرفت ضمن اینکه در زمان انتخاب مربی خارجی بحث پرداخت حقوق این مربی به علت تحریم ها و مباحث تبادل ارزی هم وجود دارد و در صورتی که پول او را ندهیم فسخ می نماید و می رود. به هرحال این ها چالش های فدراسیون است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1040

به "عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: تاج کسی را به عنوان مربی تیم ملی معرفی نکرد ، خارجی بودن گزینه ها مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: تاج کسی را به عنوان مربی تیم ملی معرفی نکرد ، خارجی بودن گزینه ها مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید