ساخت سریال در دوران کرونا نفسگیر است، تعطیلی پروژه ها عقلانی نیست

به گزارش وبلاگ راضانی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تعطیلی دایمی سریال ها و فیلم های سینمایی در شرایط کرونایی کار معقولی نیست و بهتر است با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کار تولید ادامه پیدا کند.

ساخت سریال در دوران کرونا نفسگیر است، تعطیلی پروژه ها عقلانی نیست

حبیب دهقان نسب، بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران در خصوص آخرین فعالیت های خود در دوران کرونا گفت: هم اکنون در حین ایفای نقش در یک سریال تلویزیونی هستم که بنا به دستور تهیه کننده اجاره ندارم از جزئیات این سریال چیزی بگویم.

وی ادامه داد: به هر حال هر تهیه کننده ای سیاست خاص خود را برای فرایند تولید سریال های تلویزیونی دارد و تهیه کننده این سریال هم فعلا ترجیح داده است که پروژه در سکوت خبری به کارش ادامه دهد.

ای بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه در خصوص سختی هایی که تولید سریال ها و فیلم های سینمایی در دوران کرونا با آن روبرو هستند، گفت: در وهله نخست باید به این نکته اشاره کرد که مردمی که این روزها شرایط سخت و ناراحت کننده ای در اثر شیوع ویروس کرونا سپری میکنند، به شدت به تماشای آثار جدید در تلویزیون نیاز دارند همچنین سرگرم شدن افردای که این روزها بیشتر در منزل هستند هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اینجاست که هنرمندان باید با تولید آثار جدید به تزریق روحیه و امیدبخشی به جامعه ایفاگر نقش مهمی در این شرایط خواهند بود.

وی در ادامه شرح داد : صادقانه بابد بگویم، تولید سریال در این شرایط سخت کرونایی که همه کشور را درگیر خود کرده است برای همه عوامل بسیار سخت و نفسگیر شده است اما همه عوامل سریالی که بنده در آن ایفای نقش می کنم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کار تولید را جلو می برند تا با تولید اثری قابل دفاع، در ترزیق روحیه به مردم در شرایط سخت کرونایی نقش موثری داشته باشند و در نهایت امیدوارم خروجی سریال چنین سرنوشتی را برای عوامل آن رقم بزند.

حبیب دهقان نسب ادامه داد: البته متاسفانه یک جاهایی قدرت کرونا به عوامل سریال غلبه کرد و چندین نوبت مراحل تولید سریال با تعطیلی روبرو شد اما در نهایت با همه سختی های موجود این روزها مشغول تصویربرداری سریال هستیم.

وی در خاتمه گفت: فرایند تولید یک سریال در تلویزیون چیزی حدود یک تا دوماه زمان می برد و در این شرایط سخت اقتصادی تهیه کننده با هر زحمتی است شرایط تولید را مهیا می کند و با هر تعطیلی تصویربرداری سریال، عوامل سازنده ضرر و زیان بسیاری متحمل می شوند که واقعا تعطیلی دایمی سریال کار معقولی نیست و بهتر است با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کار تولید ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 118

به "ساخت سریال در دوران کرونا نفسگیر است، تعطیلی پروژه ها عقلانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال در دوران کرونا نفسگیر است، تعطیلی پروژه ها عقلانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید