ساعد هدایتی: ساختمان 85 هنوز هم جذابیت دارد

به گزارش وبلاگ راضانی، ساعد هدایتی از همکاری با مهدی فخیم زاده در سریال ساختمان 85 که این شب ها از شبکه آی فیلم پخش می گردد سخن گفت.

ساعد هدایتی: ساختمان 85 هنوز هم جذابیت دارد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ساعد هدایتی بازیگر سریال های طنز درباره فعالیت های این روزهایش بیان نمود: فعلاً بیکار هستم، اخیراً فیلم سینمایی ارثیه فامیلی را به کارگردانی حامد رضی داشتم که حدود یک ماه و پیش به خاتمه رسید.

وی افزود: فکر می کنم کار تدوین فیلم به خاتمه رسیده و منتظر دریافت زمان اکران است تا با اکران فیلم های تازه، رکودی که به علت کرونا ایجاد شد رفع گردد.

هدایتی که این روز ها سریال ساختمان 85 را در حال پخش از شبکه آی فیلم دارد عنوان نمود: همانطور که می دانید آقای فخیم زاده بیشتر به ساخت ژانر های جنایی و پلیسی علاقه مند است و مردم هم این ژانر را خیلی دوست دارند. از آنجایی که خود ایشان هم نویسندگی فیلم ها را به عهده دارند بنابراین هر چه که در تفکرشان هست به تصویر می کشند و همین عوامل مجذوب نمایندهیت سریال را بیشتر می نماید. یکی دیگر از دلایل پرمخاطب بودن این سریال را می توانم حضور آقای فخیم زاده هم به عنوان کارگردان و هم به عنوان یکی از بازیگران بیان کنم، چون نام ایشان برای همه جالب هست و دوست دارند که کار های ایشان را ببینند و این سریال هم هنوز مجذوب نمایندهیت دارد.

این بازیگر در ادامه درباره ویژگی های کارگردان حرفه ای اظهار کرد: یکی از شاخص های خوب فخیم زاده این است که راس ساعت کار را کلید می زند و راس ساعت هم تمام می نماید. او خیلی منظم و با دقت است و از کوچک ترین اشتباه نمی گذرد. حالا اگر هنرپیشه بد بازی کند یا نتواند، آنقدر کار را تکرار و برداشت می نماید تا آنچه را که در نظرش است در بیاید. فخیم زاده از آن دست کارگردانان است که من همواره گفته ام افتخار می کنم در کنارش باشم.

وی درباره نقش خود و چگونگی حضورش در این سریال اظهار کرد: با من تماس گرفتند و خواستند که برای صحبت به دفتر کارگردان بروم، این پیشنهاد برایم خیلی مجذوب نماینده بود و به اصطلاح با سر رفتم برای مصاحبه های اولیه. پس از خواندن فیلم نامه، شرایط را پذیرفتم. البته در آن موقع در سریال به کجا چنین شتابان نیز در حال کار بودم، موضوع را با آقای فخیم زاده مطرح کردم و ایشان هم توافق کردند کار را طوری برنامه ریزی نمایند که من بتوانم در هر دو پروژه شرکت کنم.

هدایتی درباره مجذوب نمایندهیت نقش اش نیز توضیح داد: آقای ابراهیمی یک طلا فروش صاف و ساده بود، در حالی که تمام اهالی ساختمان 85 از سرایدار گرفته تا مدیر ساختمان همه خلافکار بودند و این مورد باعث شد نقش برایم مجذوب نمایندهیت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 861

به "ساعد هدایتی: ساختمان 85 هنوز هم جذابیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعد هدایتی: ساختمان 85 هنوز هم جذابیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید