تور روسیه ارزان: روسیه برای ایرانی ها ویزای الکترونیکی صادر می نماید

به گزارش وبلاگ راضانی، روسیه برای شهروندان 18 کشور از جمله ایران، ویزای الکترونیکی صادر می نماید؛ البته این ویزا فقط در منطقه ها شرق دور روسیه معتبر است.

تور روسیه ارزان: روسیه برای ایرانی ها ویزای الکترونیکی صادر می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

از اول ماه اوت 2017 برای شهروندان 18 کشور امکان دریافت ویزای 30 روزه روسیه به وسیله اینترنت فراهم خواهد شد. گفته می گردد قرار است اولین مرکز صدور ویزای الکترونی در پاسگاه مرزی ولادی واستک (شرق دور روسیه) راه اندازی گردد.

وزارت ارتباطات روسیه برای اجرای طرح بهینه سازی دولت الکترونیک، سیستم های نسل تازه صدور ویزا را به ارزش 57/2 میلیون روبل هزینه نموده که به وسیله موسسه علمی-تحقیقی واسخود طراحی شده است.

این امکان در اختیار کشورهایی همانند ایران، هند، قطر، بحرین ، الجزایر، عربستان، سنگاپور، تونس، ترکیه، ژاپن و … قرار خواهد گرفت.

این مراکز صدور ویزای الکترونیکی ابتدا در فرودگاه و بندر ولادی واستوگ فعال می شوند و سپس در مدت 4 ماه در 10 نقطه ورودی دیگر در شرق دور روسیه راه اندازی می گردد.

گفتنی است که ویزاهای روسیه که در این سیستم صادر می شوند، فقط در منطقه ها شرق دور روسیه معتبر هستند و دارندگان این نوع ویزاها حق سفر به دیگر منطقه ها روسیه همانند مسکو را ندارند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 808

به "تور روسیه ارزان: روسیه برای ایرانی ها ویزای الکترونیکی صادر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه برای ایرانی ها ویزای الکترونیکی صادر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید