تور ارزان روسیه: درخواست روسیه درخصوص برطرف محدودیت های دیپلماتیک به وسیله آمریکا رد شد

به گزارش وبلاگ راضانی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن گفت که آمریکا ابتکار و پیشنهاد ما را برای برطرف تمامی محدودیت های دیپلماتیک موجود را رد نموده است.

تور ارزان روسیه: درخواست روسیه درخصوص برطرف محدودیت های دیپلماتیک به وسیله آمریکا رد شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آنتونوف در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی روسیا-24 گفت: پیشنهاد ما درخصوص رفع تمامی محدودیت های دیپلماتیک موجود از سوی وزارت امور خارجه آمریکا و کاخ سفید رد شد.

به گفته آنتونوف ادامه روابط عادی بین دو کشور بدون رفع کردن این مشکل غیرممکن خواهد بود.

وی با اشاره به تاثیر این مسائل بر زندگی روزمره دیپلمات های روسی، گفت: به نظر من کسی اینجا در واشنگتن فکر می نماید که ما به روابط بد پیش بینی شده ای در این زمینه احتیاج داریم. طبیعتا، ما نمی توانیم چنین دیدگاهی را بپذیریم.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز از آمریکا خواست تا گفت وگو با روسیه را برای رفع محدودیت های موجود شروع کند.

مسکو در واکنش به تحریم های آمریکا و اخراج دیپلمات های روس، سفارت آمریکا را از استخدام شهروندان روسی و خارجی منع کرد. سفارت آمریکا پس از آن گفت که از تاریخ 12 مه، دامنه خدمات کنسولی، از جمله در نظر گرفتن درخواست برای ویزاهای غیر از سفرهای دیپلماتیک را کاهش خواهد داد. صدور ویزا برای پرسنل دیپلماتیک به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است. از اول اوت، سفارت آمریکا در مسکو تنها با 120 کارمند کار می نماید که کمترین تعداد در پنج سال گذشته است.

وزارت خارجه روسیه اضافه کرد که سفارت آمریکا در تکمیل سهمیه 455 دیپلمات با استخدام اتباع آمریکایی آزاد است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 740

به "تور ارزان روسیه: درخواست روسیه درخصوص برطرف محدودیت های دیپلماتیک به وسیله آمریکا رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: درخواست روسیه درخصوص برطرف محدودیت های دیپلماتیک به وسیله آمریکا رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید