خودرو سایپا سیلک کراس اوور نو با همکاری دانگ فنگ

به گزارش وبلاگ راضانی، خودرو سایپا سیلک کراس اوور یا همان مدل M44 نو سایپا که با همکاری دانگ فنگ فراوری می گردد، با موتور توربو شارژ و امکانات به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

خودرو سایپا سیلک کراس اوور نو با همکاری دانگ فنگ

خبرنگاران - خودرو سایپا سیلک ، کراس اوور نو سایپا که با مشارکت شرکت دانگ فنگ فراوری می گردد، به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو با موتور توربو شارژ و امکانات مدرن، به یکی از گزینه های نو بازار تبدیل خواهد شد.

خودرو نو سایپا باز طراحی شده از سیتروئن C3 XR

گروه خودروسازی سایپا در آستانه معرفی خودروی نوی به نام سایپا سیلک قرار گرفته است که می تواند توجه زیادی را در بازار خودرو به خود جلب کند. سایپا سیلک در اصل نسخه ای بازطراحی شده از سیتروئن C3 XR است که فراوری آن در کارخانه سایپا کاشان شروع خواهد شد. این خودرو، که پیش تر به عنوان مدل M44 در نمایشگاه ها معرفی شده بود، با پلتفرم PF1 شرکت پژو-سیتروئن ساخته شده، و از نظر ساختاری به پژو 2008 شباهت دارد. با این حال، به علت تحریم ها و قطع همکاری با سیتروئن، فراوری آن با تغییرات ویژه ای در داخل کشور انجام خواهد شد.

خودرو سایپا سیلک که یک کراس اوور جمع وجور شهری است، با همکاری سیتروئن و دانگ فنگ برای بازار چین طراحی شده، و اکنون قرار است با عمق داخلی سازی 45 درصدی در ایران فراوری گردد. این خودرو به موتور 1.2 لیتری سه سیلندر توربو شارژ با توان 136 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور مجهز است که نیروی آن به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

امکانات و ویژگی ها

سایپا سیلک از امکاناتی همانند کروز کنترل، چراغ های روز، سیستم کنترل پایداری ESP، مانیتور لمسی، دوربین دید عقب، ترمز ABS و EBD و دو کیسه هوا بهره مند است. بعلاوه محتمل است نسخه های فول این خودرو به چهار کیسه هوا مجهز شوند. قیمت این خودرو در بازار ایران هنوز معین نشده است، اما براساس قیمت های بازار چین، پیش بینی می گردد این خودرو حدود 16 هزار دلار قیمت داشته باشد.

منبع: اقتصاد نیوز

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1150

به "خودرو سایپا سیلک کراس اوور نو با همکاری دانگ فنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو سایپا سیلک کراس اوور نو با همکاری دانگ فنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید