خبرنگاران فرماندار دشت آزادگان: شهرداری حقوق کارگران خود را به موقع پرداخت کند

به گزارش وبلاگ راضانی، اهواز - خبرنگاران - فرماندار دشت آزادگان گفت: شهرداری ها در پرداخت حقوق کارگران خود منتظر ارزش افزوده و دیگر پرداختی هایی که قابل ملاحظه نیستند نباشند و بیشترین اتکای خود را به منابع داخلی و درآمد زایی معطوف نمایند.

خبرنگاران فرماندار دشت آزادگان: شهرداری حقوق کارگران خود را به موقع پرداخت کند

به گزارش خبرنگاران حمید سیلاوی دوشنبه در نشست کمیسیون کارگری ویژه حل مسائل کارگران دشت آزادگان در محل فرمانداری این شهرستان اعلام کرد: مهم ترین هدف برگزاری نشست کمیسیون کارگری رصد کردن مسایل و مسائل جامعه کارگری و همچنین ارایه راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تاخیر در پرداخت حق الزحمه و بیمه کارگران است.

وی گفت: در شرایط فعلی که با تنش های مختلفی روبه رو هستیم ، وظیفه و مسوولیت ما دوچندان شده و نباید اجازه دهیم دشمنان نظام از این فرصت استفاده نمایند و باعث التهاب در جامعه و کشور شوند.

سیلاوی با اشاره به اینکه پرداخت حق بیمه و حقوق کارگران از اولویت های اصلی تمامی ارگان هایی است که کارگر دارند اضافه کرد: واحد های کارگری که در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند که بیمه وحقوق کارگران به موقع پرداخت گردد.

فرماندار دشت آزادگان با تأکید بر رصد و رسیدگی به مسایل و مسائل صنفی کارگران ، ادامه داد: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسوولیت داریم ، از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند راستا را برای حل و فصل مسائل جامعه کارگری هموار کند.

وی گفت: از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بیمه تامین اجتماعی خواهان ورود در جهت برطرف مسائل حوزه کارگری و جلوگیری از قطع بیمه کارگران هستیم.

در چند هفته گذشته کارگران شهرداری سوسنگرد مرکز دشت آزادگان نسبت به پرداخت نشدن حقوق و معوقات خود اعتراض داشتند.

شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 513

به "خبرنگاران فرماندار دشت آزادگان: شهرداری حقوق کارگران خود را به موقع پرداخت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار دشت آزادگان: شهرداری حقوق کارگران خود را به موقع پرداخت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید