خبرنگاران توضیحات باشگاه استقلال در مورد حاشیه های اخیر پیرامون آبی پوشان

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران- خبرنگاران- معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در مورد اتفاقات اتفاق افتاده پیرامون این باشگاه و حاشیه های پیش آمده پس از صحبت های مدیرعامل باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

خبرنگاران توضیحات باشگاه استقلال در مورد حاشیه های اخیر پیرامون آبی پوشان

به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مولایی معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در رابطه با موضوعاتی که به تازگی پیرامون باشگاه استقلال مطرح شده است، توضیحاتی را ارائه داد.

متن کامل این توضیحات از قرار زیر است:

حاشیه استقلال را تخریب می نماید و باید با یکدلی و اتحاد بیشتر به این تیم یاری کرد. ما از همه پیشکسوتان استقلال می خواهیم به تیم یاری نمایند و حرف های منطقی در خصوص تیم بزنند.

این که گفته می گردد به دلیل مدیریت ضعیف در استقلال چند نفر کرونا گرفتند خیلی اشتباه است! متاسفانه این بیماری شیوع زیادی پیدا نموده و این که کسی درگیر آن گردد ارتباطی به مدیریت ندارد. ما که نمی توانیم جلوی کرونا را بگیریم که اگر این طوری بود کل دنیا درگیر آن نمی شد. همه ما استقلالی هستیم و استقلالی که با حرف و حاشیه خانه خودش را خراب نمی نماید و بلکه در چنین شرایطی باید به استقلال یاری کنیم.

وی در بخش دیگری از توضیحات خود در خصوص آرزوی عظیم مددی که گفته بود آرزو دارم با مسی و رونالدو کار کنم گفت:

از مددی پرسیده اند که یک آرزوی محال بگو و او هم گفته که دوست داشتم با مسی و رونالدو کار کنم. کسی توجه نمی نماید که او به یک آرزوی محال اشاره نموده است اما در خصوص همین مسئله حرف می زنند. مدیریت استقلال همین الان با فراهم کردن پول و به سختی میلیچ و دیاباته را حفظ نموده و بهتر است در این باره منصف تر باشیم.

تیم فوتبال استقلال در حال حاضر پس از سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 400

به "خبرنگاران توضیحات باشگاه استقلال در مورد حاشیه های اخیر پیرامون آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توضیحات باشگاه استقلال در مورد حاشیه های اخیر پیرامون آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید