تجلیل از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر کننده نمونه

به گزارش وبلاگ راضانی، در آئین تجلیل از صادر کنندگان نمونه شهرستان بناب از مجتمع فولاد صنعت بناب تجلیل به عمل آمد .

تجلیل از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر کننده نمونه

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی؛ آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه شهرستان بناب که در عرصه های ملی و استانی حائز رتبه های برتر شده بودند با حضور امین زاده مدیر کل صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، باقری بنابی نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، فتحی فرماندار شهرستان بناب و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس به بابک علیزادشهیر مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر کننده نمونه، تجلیل به عمل آمد.

مجتمع فولاد صنعت بناب که به خاطر میزان صادرات صورت گرفته در سال 1398 مورد تجلیل قرار گرفت، امسال توانسته است میزان صادرات خود را بصورت چشمگیری افزایش داده و شاهد رشد 300 درصدی در این زمینه بوده ایم و عمده این صادرات به کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان و سوریه بوده است .

شایان ذکر است که در سال جهش تولید در واحد های ذوب و نورد این مجتمع افزایش تولید و ثبت رکوردهای پی در پی را شاهد بودیم که از بدو تاسیس آن بی سابقه بوده است و رشد 70 درصدی قابل تحسین را داشته یم که در بخش نورد رشد قابل ملاحظه 97 درصدی تولید و در بخش ذوب رشد 43 درصدی را شاهد بودیم و در مجموع به میزان 830 هزارتن تولید صورت گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 370

به "تجلیل از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر کننده نمونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر کننده نمونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید