بستری 46 بیمار جدید در بیمارستان های علوم پزشکی سمنان

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: 46 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

بستری 46 بیمار جدید در بیمارستان های علوم پزشکی سمنان

دکتر نوید دانائی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 22 هزار و 407 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی توضیح داد: در 24 ساعت گذشته و از 27 الی 28 فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 46 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه این دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به پنح هزار و 349 نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: علاوه بر این در این مدت 17 هزار و 58 بیمار نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به 4454 نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 430

به "بستری 46 بیمار جدید در بیمارستان های علوم پزشکی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 46 بیمار جدید در بیمارستان های علوم پزشکی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید