اطلاعات مهم و کاربردی در خصوص هتل عظیم شیراز را قبل از رزرو بدانید

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرگزاری خبرنگاران- داشتن اطلاعات کافی همواره به یک انتخاب بهتر منجر می گردد؛ چه این انتخاب خرید یک بلیط باشد یا رزرو هتل برای یک سفر چند روزه. فرض کنید برنامه مسافرت به شهر بهارنارنج را ریخته اید و نام بهترین هتل آن هم به گوشتان خورده است. خوب! به نظر نمی رسد این کافی باشد. یعنی تنها دانستن این موضوع که هتل عظیم شیراز جای خوبی برای اقامت است، کفایت نمی کند. هر چه بیشتر در خصوص امکانات، خدمات و ابعاد و زوایا هتل بدانید؛ تصمیم آگاهانه تری خواهید گرفت. جااینجاس می خواهد با نگارش مطلب حاضر به تصمیم گیری آگاهانه شما یاری کند.

اطلاعات مهم و کاربردی در خصوص هتل عظیم شیراز را قبل از رزرو بدانید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

همه چیز در خصوص موقعیت مکانی هتل عظیم شیراز

بدون شک آدرس یک هتل و اینکه در کدام منطقه از شهر قرار گرفته، نقش مهمی در انتخاب آن خواهد داشت. در خصوص لوکس ترین هتل شیراز باید گفت که اقامت در اتاق های آن یعنی چشم دوختن به کوه های سربه فلک کشیده شمال شرقی شهر و حظِ وافر! این اقامتگاه در دروازه قران واقع شده و هر چند مانند هتل چمران، بلندترین هتل شیراز نیست؛ اما با 14 طبقه سر به آسمان بلند نموده است.

همانطورکه می دانید دروازه قران از یادگارهای تاریخی شهر است که در شمال آن قرار گرفته؛ جایی بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی. این یعنی هوای منطقه خوش تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. البته این تنها کوه های شهر بهارنارنج و هوای خوب منطقه نیست که بسیاری را به اقامت در هتل وسوسه می نماید. باغ های شیراز که زیبایی آنها زبانزد است هم از پنجره های هتل دیده می شوند و این چشم انداز فوق العاده برای خیلی از مهمان ها، چیزی نیست که بتوان چشم به روی آن بست.

نکته دیگری که باید در خصوص لوکیشن هتل بدانید، نزدیکی آن به جاذبه های شهر است. به طوری که:

  • آرامگاه حافظ تنها 4 دقیقه با آن فاصله دارد،
  • آرامگاه سعدی در 7 دقیقه ای آن واقع شده،
  • باغ دلگشا فقط 5 دقیقه از آن دور است،
  • در عرض 10 دقیقه از آن به باغ ارم می رسید،
  • و برای رسیدن به بازار وکیل هم فقط 8 دقیقه زمان احتیاج دارید.

رستوران های هتل عظیم شیراز محبوبیت ویژه ای دارند

هر چند رستوران گردان هتل که در آن غذاهای دریایی سرو می گردد، شهرت خاصی دارد؛ اما دیگر رستوران های آن نیز چیزی کم ندارند. رستوران دریایی یا همان گردان هتل به واسطه چرخش آرام، اجرای موسیقی زنده، قرار دریافت در طبقه ششم و نمای دیدنی به شهر محبوب مهمانان شده است. اما بدون شک منوی غذا هم در این میان بی تأثیر نیست؛ خوراک فیله ماهی، خوراک ماهی حلوا و خوراک میگو بهترین های منوی این رستوران هستند.

علاوه بر این سه رستوران دیگر هم در هتل هستند که هر کدام سبک و منوی متنوعی دارند:

  • رستوران ایتالیایی در طبقه چهارم با منوی غذاهای ایتالیایی، موسیقی زنده و دکوراسیون کلاسیک،
  • رستوران پانورامیک در طبقه سیزدهم با منوی فست فود، موسیقی زنده، نمای شیشه ای که هم آسمان آبی، بالای سرتان پیداست و هم چراغ های شهر در مقابلتان،
  • و بالاخره رستوران ایرانی در طبقه چهارم با فضایی وسیع و مجلل، امکان سفارش غذا به صورت الاکارت و بوفه.

شاید کنجکاو باشید نیم نگاهی هم به منوی این رستوران ها بیندازید. در ایرانی انواع کباب شامل شیشلیک، برگ، کوبیده، سلطانی؛ باقالی پلو با گردن و کلم پلو شیرازی سرو می گردد. در پانارامیک هم انواع پیتزا، برگر، غذاهای تند مکزیکی و کنتاکی برای شما قابل سفارش هستند.

این هتل یکی از بهترین اقامتگاه های ایران برای ماه عسل است

برای زوج های جوان ماه عسل اهمیت ویژه ای دارد. پس عجیب نیست که تمام کوشش ها صرف پیدا کردن یک هتل همه چیز تمام گردد. از این بعد هم هتل مجلل عظیم در شیراز گزینه مناسبی به شمار می رود. اتاق های دوتخته دبل هتل با 30 متر مربع به اندازه کافی عظیم و جادار هستند. از آنجایی که این واحدها در طبقه های هفتم تا دوازدهم هم قرار گرفته اند، نمای زیبایی به شهر دارند.

وجود امکانات کامل هم در اتاق و هم در خود هتل هم مزید بر علت شده است. برای مثال در این اتاق ها شما به مبلمان، حمام مجهز به لوازم بهداشتی، سرویس فرنگی، تلویزیون با شبکه فیلم داخلی، کمد لباس، یخچال، مینی بار، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع دسترسی خواهید داشت. پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین هتل های ایران برای ماه عسل را در سایت رزرو هتل جااینجاس حتما بخوانید.

این اقامتگاه بهترین و محبوب ترین هتل شیراز است

برای تبدیل شدن به بهترین، لوکس ترین و محبوب ترین هتل شهر از نظر مسافران، هتل راه زیادی را طی نموده است. از اتاق هایی که به نظر مهمان ها عظیم، دلباز و مجهز هستند تا رستوران ها با غذاهای خوشمزه و حتی موقعیت مکانی مناسب. علاوه بر اینها مجموعه عظیم ورزشی یکی از باکیفیت ترین خدمات آن است. مجموعه ای با 5 هزار متر مربع که به سونای خشک و بخار، استخر، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، صخره نوردی و کافی شاپ اختصاص داده شده است. مهم تر از همه اینکه هم آقایان و هم خانم ها امکان استفاده از این خدمات را دارند. ضمن اینکه داشتن پارکینگ 4 طبقه سرپوشیده که به سیستم وله هم مجهز است، باعث شده تا خیال مهمان ها از بابت خودروهایشان هم آسوده باشد.

شاید خواندن دو مطلب زیر به شما یاری کند تا دریابید که چرا این هتل لوکس، در شهر حافظ و سعدی بهترین به شمار می رود:

  • اقامت در یک هتل لوکس بر فراز کوه های شیراز چه حسی دارد؟
  • هتل پنج ستاره عظیم شیراز؛ ارزان ترین و گران ترین واحدها کدامند؟

کدام سایت را برای رزرو هتل عظیم شیراز انتخاب کنیم؟

رزرو هتل در شیراز شامل گزینه های 5 ستاره لوکس، هتل های سنتی، هتل آپارتمان، خانه های تاریخی، هتل های مالی، سوئیت و ویلا خواهد بود. اما اگر انتخاب شما هتل لوکس، پنج ستاره و محبوب شهر است، به صفحه آن در جااینجاس سر بزنید. همه چیز در این صفحه برای شما به نمایش در آمده است؛ از جمله قیمت هتل عظیم شیراز که نقش مهمی در تصمیم نهایی شما خواهد داشت. توصیه ما این است که خواندن نظرات کاربران را هم در آنالیز خود بگنجانید تا تجربه های دیگر مسافران هم به یاری شما بیایند.

برگرفته از جااینجاس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 472

به "اطلاعات مهم و کاربردی در خصوص هتل عظیم شیراز را قبل از رزرو بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات مهم و کاربردی در خصوص هتل عظیم شیراز را قبل از رزرو بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید