2 اقدام جالب رامین رضاییان برای درخشش در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران: رامین رضاییان مهمترین خرید زمستانی باشگاه پرسپولیس است. این تیم و سرمربی اش، یحیی گل محمدی، اگرچه در پی جذب مهاجم خارجی بوده و هستند، ولی بالاخره یکی از بازیکنان مورد نظرشان یعنی رامین رضاییان را به خدمت گرفتند.

2 اقدام جالب رامین رضاییان برای درخشش در پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، برای قرار گرفتن رامین رضاییان در ترکیب اصلی پرسپولیس فقط به 2 جلسه تمرین نیاز بود، چون او بلافاصله در دیدار برابر آلومینیوم به عنوان یکی از 11 نفر اصلی به میدان رفت و نمایش قابل قبولی داشت. رامین برای درخشیدن با پیراهن پرسپولیس انگیزه های زیادی دارد؛ او 5 سال پیش از این تیم جدا شد، ولی حالا برگشته تا بتواند دوباره پیراهن تیم ملی را در آستانه جام جهانی به دست بیاورد.

نکته مهم اینکه رامین علاوه بر انگیزه، دست به 2 اقدام جالب دیگر زده تا بتواند در پرسپولیس بدرخشد. آنطور که عنوان شده او برنامه غذایی منحصر به فردی در رژیمش گنجانده و همچنین علاوه بر تمرینات گروهی و باشگاهی، مربی خصوصی هم استخدام کرده تا فرم بدنی اش را در سطح بالا نگه دارد. او با هدف درخشش در پیراهن پرسپولیس و رسیدن به پیراهن تیم ملی به ایران برگشته و قرار است چندماه مجذوب کننده پیش رو داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 881

به "2 اقدام جالب رامین رضاییان برای درخشش در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 اقدام جالب رامین رضاییان برای درخشش در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید