پیغام احساسی لیونل مسی برای سوارز

به گزارش وبلاگ راضانی، لیونل مسی پس از انتقال سوارز به ناسیونال، پیامی برای او ارسال کرد.

پیغام احساسی لیونل مسی برای سوارز

لوییز سوارز پس از سال ها حضور در فوتبال اروپا بار دیگر به باشگاه دوران کودکی اش، ناسیونال اروگوئه پیوست و با استقبالی خارق العاده از سوی تماشاگران این باشگاه روبرو شد.

در جریان مراسم معارفه سوارز، لیونل مسی نیز پیغامی را برای دوست اروگوئه ای خود ارسال کرد و ضمن آرزوی برترین ها برای او، خاطره تلخ طرفداران نیوولز اولدبویز در سال 1988 را نیز دوباره زنده کرد. نیوولز در حالی فینال آن سال کوپا لیبرتادورس را مقابل ناسیونال برگزار کرد که گابریل باتیستوتای جوان را در کنار جراردو مارتینو (سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین) در ترکیب خود داشت، اما در نهایت در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با حساب 3-1 مغلوب شد.

فوق ستاره آرژانتینی در پیغام ویدئویی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته خطاب به سوارز گفت: هی گوردو (لقب مسی برای سوارز)! خوب، تو الان آنجا هستی و من می خواستم تو را در آغوش بگیرم و برترین ها را در این فصل برایت آرزو کنم. من می دانم که چقدر برای تو مهم است که پس از مدت ها به کشور خود، خانه خود، به ناسیونال برمی گردی و چند ماه دیگر برای جام جهانی آماده شوی. برترین ها را برایت آرزو دارم. حالا من باید از اینجا ناسیونال را دنبال کنم. ما، طرفداران نیوول، خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم، اما می دانی که چقدر برای من مهم هستی و برای هر چیزی که احتیاج داری آماده ام. هی گوردو، همانطور که گفتم، برای تو برترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم به زودی تو را ببینیم. تو را بغل می کنم. خداحافظ.

مسی هم چنین جت خصوصی 12 میلیون یورویی خود را در اختیار سوارز قرار داد تا با آن راهی اروگوئه گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 943

به "پیغام احساسی لیونل مسی برای سوارز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام احساسی لیونل مسی برای سوارز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید