معرفی 5 مورد از برترین هتل های پاریس برای اقامتی رمانتیک

به گزارش وبلاگ راضانی، بدون هیچ اغراقی شهر زیبای پاریس مجذوب کننده ترین مقصد توریستی دنیا است. آمار نزدیک به 40 میلیون بازدیدکننده از این شهر که آن را پربازدیدکننده ترین مقصد توریستی دنیا نموده است، نشان از میزان محبوب بودن مرکز رویایی فرانسه دارد. کمتر کسی را می توان یافت که پاریس را پیش از این ندیده باشد و یا تماشا پاریس در فهرست سفرهای آینده اش قرار نداشته باشد. در برترین هتل های پاریس شانس اقامتی بی نظیر در شهر عاشقان را خواهید داشت.

معرفی 5 مورد از برترین هتل های پاریس برای اقامتی رمانتیک

جاذبه های شهر پاریس آنقدر معروف هستند که هرکدام از ما تعداد زیادی از آن ها را پیش از این می شناسیم. جاذبه های جهانگردی متعددی مانند برج ایفل بی نظیر، خیابان مشهور شانزه لیزه و موزه لوور آنقدر شناخته شده هستند که برای بسیاری از ما برنامه سفر از پیش معلوم است. این باعث می گردد که پیش از سفر به پاریس سوال های دیگری فکر ما را به خود مشغول کند. سوال هایی درباره رزرو بلیط یا رزرو هتل در پاریس از معمول ترین این سوال ها هستند.

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی برترین هتل ها در پاریس می پردازیم. این هتل ها که اغلب از برترین هتل های فرانسه محسوب می شوند، تنوع بسیاری در خدمات، ویژگی ها و مکانشان دارند. با خواندن این مطلب اطلاعاتی درباره هتل هایی که از نظر مسافران برترین قلمداد می شوند به دست خواهید آورد و در نهایت تعدادی از هتل های پاریس که برای شما مناسب هستند را خواهید یافت.

هتل مزون سوکه پاریس، اقامت در یکی از برترین هتل های پاریس

هتل مزون سوکه پاریس(Maison Souquet) یکی از مجذوب کنندهترین جاهایی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید. با معماری خاص و طراحی زیبای کلاسیک فرانسوی، در کنار خدمات فوق العاده آن شما می توانید تجربه ای بی نظیر را در اینجا داشته باشید. بر اساس بسیاری از نظرسنجی ها، در بازه های زمانی مختلف، این هتل محبوب ترین هتل پاریس و برترین هتل فرانسه بوده است. فاصله کوتاه آن با وسایل حمل و نقل شهری، خصوصا ایستگاه مترویی که به پس از طی مسیری کوتاه به ایستگاه خیابان شانزه لیزه می رسد نیز از جمله مزایای این هتل است.

استخرهای متعددی در این هتل وجود دارد که در صورت درخواست شمادر بازه های محدود امکان استفاده خصوصی از آن را نیز خواهید داشت. بعلاوه غذاهای اصیل فرانسوی که در منوی رستوران هتل مزون سوکه قرار دارند در محبوبیت آن سهم عمده ای داشته است.

  • وب سایت رسمی هتل:
  • شماره تماس: +33 1 48 78 55 55
  • آدرس: 10 Rue de Bruxelles, 75009 Paris, France

هتل گرند پاورز، اقامت در قلب مثلث طلایی پاریس

شاید یکی از اصلی ترین سوال های هر کدام از مسافرین به پاریس این باشد که در کجای پاریس هتل بگیریم. در حالی که هر کس پاسخ خود را با دلایلی خاص ارائه می دهد، یکی از محبوب ترین محل ها برای رزرو هتل در پاریس بخشی از شهر بوده که به مثلث طلایی مشهور است. منظورمان محدوده میان سه خیابان شانزه لیزه، مونتاین و جورج پنجم پاریس است.

از برترین هتل های پاریس مجذوب کننده 5 ستاره تنوع فراوانی در اتاق های خود دارد. بعضی اتاق ها کفپوش پارکت و شومینه دارند، در حالی که بعضی دیگر دارای بالکنی هستند که در آن می توانید چشم انداز ای بی نظیر رو به برج ایفل را دیدن کنید. بعلاوه نزدیک بودن آن به تمام جاذبه های جهانگردی شهر پاریس از دیگر مزایای هتل گرند پاورز (Grand Powers Hotel) است.

از جمله مجذوب کنندهیت های اصلی هتل گرند پاورز حمام ترکی آن است که در کنار سوناهای موجود مجموعه ای فوق العاده برای مسافران فراهم نموده است.

  • وب سایت رسمی هتل:
  • شماره تماس: +33 1 47 23 91 05
  • آدرس: 52 Rue François 1er, 75008 Paris, France

هتل لا رزرو، یکی از محبوب ترین هتل های فرانسه

این هتل که به عقیده بسیاری از جهانگرد ها، از برترین هتل های پاریس به شمار میرود، در واقع برای دوک مورنی برادر ناتنی ناپلئون سوم ساخته شده بود. علت این که ظاهر و طراحی هتل شکلی کلاسیک و در عین حال سلطنتی دارد، نیز همین موضوع است.

طراحی داخلی این هتل، با آینه ها و لوازم آنتیک برای بسیار از افراد مجذوب کنندهیت دارد. مکانی که هتل در آن واقع شده بسیار مناسب است. در مرکز شهر اما دور از جایی واقع شده که به علت رفت و آمد جهانگرد ها شلوغ شده است. در واقع با اقامت در هتل لا رزرو پاریس (La Réserve Paris) شما در مکانی با برترین دسترسی ها حضور خواهید داشت که در عین حال، جایی دنج است.

این هتل لوکس که در سال 1854 ساخته شده، ممکن است نسبت به دیگر هتل های برتر پاریس دیگر کمی گرانتر باشد؛ اما تجربه اقامت در هتلی که اقامتگاه پیشین خانواده سلطنتی فرانسه بوده، به مقدار ای مجذوب کننده است که بسیاری از ما حاضر به پرداخت هزینه آن هستیم.

  • وب سایت رسمی هتل:
  • شماره تماس: +33 1 58 36 60 60
  • آدرس: 42 Avenue Gabriel, 75008 Paris, France

هتل ریتز، مجموعه ای کامل برای اقامت سخت پسندها

معماری فوق العاده، تعدادی رستوران با منوهای متنوع و مجذوب کننده، مرکز ورزشی و یک مرکز سلامتی شامل استخر، سونا و امکانات اتاق آرامش، در کنار یک باغ زیبا و یک مرکز تجاری، همه در کنار هم هتل ریتز (Ritz Hotel) را به برترین هتل در پاریس از نظر سایت معتبر Booking تبدیل نموده است.

هتل ریتز در مکانی فوق العاده واقع شده است. مراکز خرید اصلی شهر فاصله چندانی با این هتل ندارند. بعلاوه دسترسی های فوق العاده مناسب به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، فاصله بسیار مناسب با فرودگاه شارل دوگل و جاذبه هایی از جمله باغ تویلری و اپرای پاریس موارد مهمی است که باعث می گردد انتخاب هتل ریتز برای جهانگرد هایی که قصد خرید یا بازدید از جاذبه های تاریخی و هنری را دارند، مجذوب کننده باشد.

  • وب سایت رسمی هتل:
  • شماره تماس: +33 1 43 16 30 30
  • آدرس: 15 Place Vendôme, 75001 Paris, France

هتل فور سیزن جورج پنجم با برترین چشم انداز های پاریس

تنها چند قدم دورتر از خیابان شانزه لیزه، در خیابان معروف جورج پنجم که یکی از سه ضلع مثلث طلایی پاریس است می توانید هتل دیدنی چهار فصل جورج پنجم (Four Seasons George V) را پیدا کنید. این هتل لوکس و مدرن، با دکوراسیون مجذوب کنندهش برای بسیاری از مسافران انتخابی ایده آل است. نکته مهم درباره این هتل دیدنی چشم انداز بی نظیر تراس های آن است. هر زمان از شبانه روز کافی است پا به تراس بگذارید و زندگی جاری در رگ های شهر پاریس را به دیدن بنشینید. برای رزرو هتل در اینجا می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید و از بابت پشتیبانی هتل خیالتان راحت باشد.

امکانات متعدد مانند استخر، اتاق آرامش و مواردی مانند آن که در اغلب برترین هتل های پاریس وجود دارد، در هتل چهار فصل جورج پنجم در برترین سطح خود قرار دارند. یکی از نکات مهم درباره این هتل البته رستوران آن است. رستورانی بی نظیر که غذاهای اصیل فرانسوی در آن سرو می گردد. این رستوران برنده جایزه میشلین نیز شده است که نشان دهنده کیفیت غذا و خدمات رستوران است. یک وعده غذایی کافی است تا شما محو طعم و عطر بی نظیر غذاهای این رستوران شوید.

  • وب سایت رسمی هتل:
  • شماره تماس: +33 1 49 52 70 00
  • آدرس: 31 Avenue George V, 75008 Paris, France

با توجه به وجود هتل های متعدد در شهر پاریس، انتخاب یک هتل مناسب کار چندان ساده ای نیست. عوامل زیادی در انتخاب یک هتل دخیل هستند که باید در زمان انتخاب آن ها را مد نظر قرار داد. مواردی از قبیل مکان قرار گرفتن هتل، تنوع خدمات و البته هزینه آن ها. در این مطلب تعدادی از برترین هتل های شهر پاریس را معرفی کردیم تا به شما در انتخاب هتلی مناسب یاری کنیم. برای خرید بلیط هواپیما هم می توانید به سایت های مختلف از جمله خبرنگاران مراجعه کنید. خوانندگانی که تا به امروز تجربه سفر و اقامت در این هتل ها را داشته اند، برای ما در کامنت ها از تجربیات خود بنویسید. هر سوالی هم دارید می توانید از ما بپرسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 962

به "معرفی 5 مورد از برترین هتل های پاریس برای اقامتی رمانتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 مورد از برترین هتل های پاریس برای اقامتی رمانتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید