مانتوهای خوشرنگ سه خانم بازیگر

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران:نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح و البته پر حاشیه در اینستاگرام است که همراه با دو دوست بدتر از خودش تصویری منتشر کرد.

مانتوهای خوشرنگ سه خانم بازیگر

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها دیده و شناخته شد اما حالا نیوشا ضیغمی در هر فیلمی که حضور داشته باشد قطعا آن پروژه جزء پر بیننده ترین ها خواهد بود.نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد که از طرفدارانش بوده و پایان به ازدواج ختم شده است. نیوشا ضیغمی به همراه دو همکارش یعنی خانم الهام حمیدی و بهاره رهنما از پر حاشیه ترین هنرمندان در سینما هستند که علاقه زیادی دارند با حرکات و حرف های مختلف خود را نشان داده بلکه فراموش نشوند. نیوشا ضیغمی به همراه دو خانم بازیگر در کار تبلیغات و مدلینگ دست همه را از پشت بسته و کاربران را خسته نموده اند.

اینکه می گویند هر کس با مثل خودش دوست می گردد و کمال هم نشینی اثر دارد نمونه شاخص این سه خانم است که هر چه بیشتر با هم می چرخند قرتی تر و پر حاشیه تر و البته از دید خیلی ها منفور تر می شوند!

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همواره با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می نماید. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

نیوشا ضیغمی در حرفه اش از حواشی کمی برخوردار است اما ظاهرا در سینما با کم کاری روبرو شده به همین علت همچون بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی نیز انجام می دهد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 762

به "مانتوهای خوشرنگ سه خانم بازیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانتوهای خوشرنگ سه خانم بازیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید