محبوبیت حاکم دبی در لندن

به گزارش وبلاگ راضانی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور امارات و حاکم دبی، لندن را به عنوان مقصد سفر خود در هفته گذشته انتخاب کرد.

محبوبیت حاکم دبی در لندن

به گزارش خبرنگاران، حاکم دبی در طول سفر خود در حال صرف قهوه با برادرش شیخ احمد بن راشد عکس گرفت. در یک عکس منتشر شده دو برادر را نشان می دهد که در کنار هم ایستاده اند و مشغول تبادل نظر هستند.

ویدئوی دیگری به وسیله یک کارآفرین لندنی به نام راسگولا ردی از شیخ محمد به اشتراک گذاشته شد که در حال قدم زدن در هاید پارک در محاصره دوستان و خانواده است.

عکس دیگری را حسین سجوانی، بنیانگذار و رئیس گروه داماک مستقر در دبی به وسیله حساب رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشته است. در این عکس شیخ محمد در کنار سجوانی و پسرش مهدی ایستاده است.

سجوانی در این پست نوشت: ملاقات با اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم برای من و پسرم مهدی واقعاً باعث افتخار بود. ما اسیر خرد قابل توجه و فداکاری بی دریغ او برای رفاه مردمش شدیم. خداوند به جناب عالی طول عمر با برکت عنایت فرماید و همچنان مایه سربلندی ملت ما باشید.

در عکس دیگری در اینستاگرام، شیخ محمد نیز در حال شام با عبدو روزیک - خواننده، وبلاگ نویس، بازیگر و بوکسور محبوب تاجیک با 8.3 میلیون دنبال نماینده دیده می گردد. از شیخ محمد در حالی که دست خود را روی شانه روزیک قرار داده است، عکس گرفته شده است. در کپشن همراه عکس آمده است: وقتی برای اولین بار به امارات نقل مکان کردم، هرگز در زندگی ام تصور نمی کردم که این لحظه را با اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم داشته باشم. شکر خدا برای همه چیز و درود بر امارات متحده عربی و کسانی که از من حمایت می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1106

به "محبوبیت حاکم دبی در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت حاکم دبی در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید