قطعات موشک چینی در روستایی در هند فرود آمد (تور هند)

به گزارش وبلاگ راضانی، به نقل از دیلی میل، این زباله یک حلقه فلزی با قطر 2 تا 3 متر و وزنی بیش از 40 کیلوگرم است که در زمین یک روستا واقع در استان ماهاراشترا کشف شده است.

قطعات موشک چینی در روستایی در هند فرود آمد (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

تا به امروز گزارشی از جراحات یا خسارت در نتیجه سقوط زباله فضایی گزارش نشده است. نشریه تایمز آو ایندیا به نقل از یک زن ناشناس می نویسد: ما مشغول آماده سازی برای یک جشن بودیم که ناگهان صفحه ای سرخ در آسمان ظاهر شد و با صدایی بلند روی زمین فرود آمد.

به نوشته نشریه پرس تراست آو ایندیا یک شی دیگر یا در حقیقت یک گوی فلزی بزرگ با قطر نیم متر در روستایی دیگر در همین منطقه فرودآمده است.

این گوی برای آنالیز جمع آوری شده و هم اکنون مقامات، افرادی را به روستاهای اطراف فرستاده اند تا در صورت وجود، قطعات دیگر را نیز جمع آوری نمایند.

یکی از مقامات سازمان فضایی هند در این باره به تایمز گفت: این زباله ها روز شنبه با زمین برخورد کردند. زمان برخورد آنها با زمین با بازه زمانی پیش بینی شده برای برخورد بقایای موشک چینی با زمین مطابقت دارد که در فوریه 2021 میلادی به فضا پرتاب شده بود.

در زمان ورود دوباره بدنه موشک به اتمسفر زمین، قطعاتی مانند دماغه، حلقه و تانک ها ممکن است با زمین برخورد نمایند.

از سوی دیگر جاناتان مک داول یکی از ستاره شناسان مرکز هاروارد-اسمیتسونیان در توئیتی نوشت مشخصات این حلقه با بخشی از موشک لانگ مارچ3B چین مطابقت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 888

به "قطعات موشک چینی در روستایی در هند فرود آمد (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعات موشک چینی در روستایی در هند فرود آمد (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید