عکس ، واکنش جالب هالند پس از رکوردشکنی در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ راضانی، ارلینگ هالند پس از گلزنی مقابل اورتون توانست رکورد خود را در لیگ برتر ارتقا دهد.

عکس ، واکنش جالب هالند پس از رکوردشکنی در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندین اکسپرس، منچسترسیتی در چهارچوب هفته سی وششم لیگ برتر انگلیس در خانه اورتون با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و با توجه به شکست آرسنال مقابل برایتون، باید خود را برای جشن سومین قهرمانی متوالی در لیگ آماده کند.

در جریان این پیروزی، ارلینگ هالند که 10 روز پیش توانسته بود رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل در تاریخ لیگ برتر گردد، در این مسابقه هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا رکورد خود را به 36 گل در این فصل ارتقا دهد. ارلینگ هالند در این بازی تنها 39 دقیقه وقت صرف کرد تا تعداد گل هایش در لیگ برتر را به 36 برسد.

اما واکنش او پس از این گلزنی در رختکن جالب بود. کفش هایی که هالند در این بازی پوشیده بود، به طور شخصی برای او فراوری شده بود و هالند پس از اینکه رکورد گل زنی اش را در لیگ برتر مقابل اورتون ثبت کرد، تغییراتی روی آنها انجام داد.

در طراحی سفارشی این کفش ها، عدد 35 در قسمت بیرونی پای او نقش بسته بود که نشانه ادای احترام به او بود که رکورد بیشترین گل در یک فصل لیگ برتر را شکسته است.

هالند در حرکتی جالب به مناسبت رسیدن گل هایش به عدد 36 در این فصل، پس از انتها بازی با اورتون، استوک هایش را دست کاری کرد و عدد 35 نقش بسته روی آن (رکورد 35 گل در یک فصل) را با ماژیک به 36 تغییر داد.

آمار هالند در لیگ برتر، که شامل چهار هت تریک است، یک رکورد لیگ برای یک فصل است که توانست رکورد قبلی مشترک آلن شیرر و اندی کول را بشکند. این بازیکن 22 ساله تا به امروز 36 گل در لیگ برتر برای منچسترسیتی به ثمر رسانده است.

با سه بازی به جامانده از فصل، هالند بدون شک امیدوار است که بتواند قبل از انتها رقابت های لیگ برتر، رکورد 40 را بشکند. هالند و همکارانش در ملاقات برگشت نیمه نهایی خود در روز چهارشنبه به مصاف رئال مادرید خواهند رفت تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود نمایند.

  • 10 فوتبالیست مشهور که زندگی شخصی شان جنجالی شد
  • مهاجمی که قبل از رونالدو پایش به لیگ عربستان باز شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1075

به "عکس ، واکنش جالب هالند پس از رکوردشکنی در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، واکنش جالب هالند پس از رکوردشکنی در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید