ساری سرمربی نو لاتزیو شد

به گزارش وبلاگ راضانی، چند منبع معتبر در کشور ایتالیا از عقد قرارداد میان سرمربی سابق یوونتوس با تیم فوتبال لاتزیو برای جانشینی سیمونه اینزاگی خبر دادند.

ساری سرمربی نو لاتزیو شد

به گزارش خبرنگاران، نشریات مساجرو، گاتزتا دلواسپورت و شبکه اسپورت ایتالیا اعلام کردند که مائوریتزیو ساری سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس قراردادش با تیم لاتزیو امضا نموده است و این موضوع این خبر به زودی از سوی تیم مرکز ایتالیا اعلام رسمی خواهد شد.

مذاکرات طرفین از یک هفته پیش شروع شد زمانی که سیمونه اینزاگی در چرخشی ناگهانی، از تمدید قرارداد با آبی پوشان شهر رم منصرف شد و با اینتر قرارداد بست. این مذاکرات در نهایت امروز (سه شنبه) به نتیجه رسید و طرفین قرارداد دو ساله را امضا کردند که به موجب آن سرمربی سابق بانوی پیر به ازای هر فصل 3 میلیون یورو به علاوه پاداش های مرتبط با نتایج دریافت خواهد نمود. این رقم در صورت موفقیت لاتزیو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده به 4 میلیون یورو افزایش پیدا می نماید.

ساری از تابستان سال گذشته که از یوونتوس اخراج شد، بیکار بود هرچند او هنوز با بانوی پیر قرارداد داشت. به این ترتیب پیوستن او به لاتزیو به نوعی به نفع بانوی پیر هم شد چرا که این تیم را از پرداخت ادامه حقوق سرمربی ایتالیایی تا سرانجام مدت قراردادش معاف می نماید.

ساری 62 ساله، در فصل 2020-2019 با یوونتوس قهرمان سری A شد و یک سال قبل از آن هم با چلسی لیگ اروپا را فتح کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 545

به "ساری سرمربی نو لاتزیو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری سرمربی نو لاتزیو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید