خبرنگاران اولدترافورد سیاه پوش شد

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران- خبرنگاران- اوله گانر سولسشر می گوید که عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در خانه، باشگاه منچستریونایتد را مجبور کرده تا بنرهای نصب شده و رنگ سکوهای اولدترافورد را تغییر رنگ دهد تا بازیکنان بتوانند بهتر یکدیگر ببینند و پیدا کنند.

خبرنگاران اولدترافورد سیاه پوش شد

به گزارش خبرنگاران، یونایتدها در این فصل در خارج از خانه بدون شکست بوده اند اما تنها هشت بازی از 15 دیدار خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

شاگردان سولسشر هنوز در دیدارهای خانگی لیگ اروپا نیز صاحب برتری نشده اند اما برابر رئال سوسیداد، میلان و گرانادا در خارج از خانه پیروز بوده و در آستانه دیدار یک چهارم برابر گرانادا در اولدترافورد، سولسشر ابراز امیدواری کرده است که تغییر اعمال شده و تبدیل رنگ صندلی های سکو از قرمز به مشکی عملکرد ضعیف آنان را در خانه متوقف کند.

اظهارات مرد نروژی یک روز پس از بیست و پنجمین سالروز شکست سه بر یک یونایتد برابر ساوتهمپتون در آوریل 1996 مطرح شده است؛ زمانی که سر الکس فرگوسن در استراحت بین دو نیمه شاگردانش را مجبور کرد تا لباس ها خاکستری خود را عوض کنند چون معتقد بود لباس آنان با پس زمینه سکوها و بنرهای ورزشگاه حریف در تضاد بوده است.

سولسشر در نشست خبری گفت: اگر دیدید که بنرهای اطراف ورزشگاه دیگر قرمز نیست، شاهد یک تغییر خواهید بود. ما این موضوع را بررسی کردیم و حقیقتا نباید دلیل خاصی وجود داشته باشد. اما برخی از بازیکنان به تصمیمات آنی که قرار است، بگیرند اشاره کرده اند؛ تصمیمات در موقعیتی که می خواهند ببینند هم تیمی آنان در آن محدوده حضور دارد یا خیر و پیراهن قرمز با پس زمینه قرمز و صندلی های قرمز دید آنان را دچار مشکل می کند.

وی اضافه کرد: بنابراین ما سعی کردیم تا همگام با کمپین ضد نژادپرستی، تغییری ایجاد کنیم. با این وجود، هنوز فکر می کنم نمایش های خیلی خوبی در خانه داشتیم؛ با سه شکست شروع بدی داشتیم اما پیشرفت کردیم.

یونایتدها در دیدار رفت برابر گرانادا دو بر صفر پیروز شده و برای رسیدن به نیمه نهایی برابر یکی از تیم های آ.اس رم یا آژاکس مبارزه خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 423

به "خبرنگاران اولدترافورد سیاه پوش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اولدترافورد سیاه پوش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید