جزیده: از پیش بازنده نیستم، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران، دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد روز چهارشنبه در نخستین بازی خود در مرحله پلی آف مقابل هم قرار خواهند گرفت.

جزیده: از پیش بازنده نیستم، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی روز سه شنبه تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه، گفت: در مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال، مسابقات خوبی انجام دادیم و از 12 بازی پیروز به کسب 9 پیروزی شدیم. در واقع در نیم فصل دوم جزء چهار تیم اول در نتیجه گیری بودیم. امیدواریم این فرایند خود را در مرحله پلی آف نیز ادامه دهیم و با انگیزه مضاعف، شرایط خوبی را ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تیم شهرداری ارومیه اشاره و توضیح داد: حریف قدرتمندی در مرحله نخست پلی آف پیش رو داریم اما می توانیم کارهای عظیمی انجام دهیم و در بازی های گذشته خود این را نشان دادیم. گنبد چیزی برای از دست دادن ندارد. در دور رفت مقابل شهرداری ارومیه، نتیجه را واگذار کردیم اما در مرحله برگشت، این تیم را شکست دادیم. امیدوارم در پلی آف نیز همان نتیجه دور برگشت را تکرار کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد، گفت: حریف را بهتر بررسی خواهیم کرد و امیدوارم بازیکنانم بتوانند آن را به خوبی در زمین اجرا نمایند. هیچ چیز بعید نیست. از نظر روانی روی بازیکنانم کار می کنم و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم. برای تیم شهرداری ارومیه بسیار احترام قائل هستم اما با تمام قدرت حاضر می شویم و نیتمان پیروزی است.

وی در خصوص شرایط بازیکنانش، توضیح داد: خدا را شکر همه چیز خوب است. روز دوشنبه نیز تست کرونا خواهیم داد. اردوی خود را در تهران برگزار کردیم و به گنبد نرفتیم. تنها یک بازیکن آسیب دیده دادیم و احتمالاً به بازی روز چهارشنبه نرسد.

جزیده در پاسخ به این سوال که آیا گنبد می تواند تیم شهرداری ارومیه را در این مرحله حذف کند یا خیر؟ گفت: ما همواره کارهای عظیمی انجام داده ایم و پله پله حرکت نموده ایم. بازی به بازی نیز پیشرفت داشته و به جلو حرکت نموده ایم. ان شاءالله به یاری بازیکنانم همین فرایند را ادامه می دهیم. سعی می کنیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم و همین را نیز در ذهن بازیکنانم تزریق نموده ام. با تیم قدرتمندی بازی داریم اما ما مقابل تیم های عظیم، کارهای عظیم انجام دادیم و هیچ چیزی بعید نیست.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد تأکید کرد: همه متفق القول هستند و از تمام ایران برای بازی مقابل شهرداری ارومیه انرژی گرفته ایم که می توانیم پیروز شویم. همین را نیز به بازیکنانم انتقال داده ام. امیدوارم بازی جوانمردانه و جنگنده ای مقابل تیم شهرداری ارومیه انجام دهیم.

وی گفت: صد درصد برای پیروزی به زمین می رویم. جنگنده بازی خواهیم کرد. بسیار از نظر ذهنی بر روی تیم کار نموده ام.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 345

به "جزیده: از پیش بازنده نیستم، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیده: از پیش بازنده نیستم، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید